جمعه 3 اسفند 1386

بادامچيان: پيروزي دوم خردادي ها تنها بوش را خوشحال مي‌كند، فارس

badamchian.jpg
عضو هيئت اجرايي جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به حمايت‌هاي آشكار بوش از اصلاح‌طلبان دوم خردادي در ايران تاكيد كرد: تنها بوش و صهيونيست‌ها از پيروزي اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس خوشحال مي‌شوند.

اسدالله بادامچيان عضو هيئت اجرايي جبهه متحد اصولگرايان روز گذشته پنج‌شنبه طي سخناني در ششمين همايش سراسري جبهه متحد اصولگرايان در خصوص بحث تبليغات اصولگرايان در ايام انتخابات اظهار داشت: نمونه يك تبليغات خوب و مؤثر براي اصولگرايان، حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب يك نماينده مطلوب است.

وي تبليغات انتخاباتي را دوطرفه دانست و در توضيح اين گفته خود افزود: اصولگرايان بايستي در تبليغات انتخاباتي خود به مردم بگويند كه به چه علت نبايستي به طرف مقابل رأي بدهند و پس از آن به ارائه برنامه‌هاي خود بپردازند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو هيئت اجرايي جبهه متحد اصولگرايان با تاكيد بر داشتن نيت الهي در تبليغات انتخاباتي كانديداهاي جبهه متحد اصولگرايان،‌ خاطرنشان ساخت: بايد بر اساس اعتدال و نه احساسات خودمان را به مردم اثبات كرده و در اين راه از مبالغه بپرهيزيم.

بادامچيان با بيان اينكه سياست‌ تبليغاتي بايد رسا و گويا باشد، اظهار داشت: اگر در تبليغات خود نيت خالص داشته باشيم، امر خدائي ما بر قلوب مردم اثر مي‌گذارد چراكه او مقلب‌القلوب است.
وي با تاكيد بر اينكه نفي و اثبات‌هاي تبليغاتي بايد بر روي مباني شرعي باشد، تصريح كرد: رقيبان با ابزار كردن روحانيت و مرجعيت قصد دارند مردم را فريب دهند و خيال مي‌كنند روحانيت و مرجعيت متوجه اين بازي‌هاي سياسي آنان نيست.

عضو هيئت اجرايي جبهه متحد اصولگرايان با بيان اينكه يكي از ترفندهاي تبليغاتي رقيب ناكارآمد جلوه دادن دولت نهم و مجلس هفتم است، خاطر نشان ساخت: در مقابل سياست فريب آنها، خط اصلي تبليغاتي ما آهنگ ولايت است كه حريفي ندارد و از آنجا كه مردم پس از امام خميني(ره) مطيع مقام معظم رهبري هستند، اگر برنامه‌ها و تبليغات ما مطابق رهنمودها و نظريات مقام معظم رهبري باشد در دل مردم مي‌نشيند.

بادامچيان با تاكيد بر اينكه نبايد مشكلات را از مردم پنهان كرد، اظهار داشت: اما در عين حال بايستي روشن كرد كه از طرفي يك انقلاب نوپا اين مشكلات را دارد و از طرف ديگر برخي افكار تكنوكرات و مسائل كاپيتاليستي و سوسياليستي كه از سوي حاكمان پيش از اين اعمال مي‌شد نيز در به وجود آمدن اين مشكلات نقش اساسي داشته است.

وي افزود: ما بايد به مردم توضيح دهيم كه ما مي‌خواهيم خط اقتصاد اسلام ناب اسلامي را بر اساس فقه اسلام اجرا كنيم و اين برنامه‌ها را نيز براي آن تدوين كرده‌ايم لذا اگر به مجلس هشتم راه پيدا كنيم مشكلات را بر اساس تجربه و موازين و برنامه حل خواهيم كرد.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به اينكه اگر مردم به اصولگرايان اميد پيدا كنند حتماً‌ به آنها راي خواهند داد، خاطرنشان ساخت:‌ بايد به مردم بگوئيم كه اقتدار و عظمت بخصوص در بحث هسته‌اي نتيجه ايستادگي اصولگرايانه است و اين در حالي است كه ديگران نوشيدن جام زهر و گرفتن آبنبات چوبي را در ازاي دست كشيدن از فعاليت‌هاي هسته‌اي توصيه مي‌كردند.

بادامچيان در ادامه سخنان خود يكي از نكات اساسي دولت نهم را احياي ارزش‌هاي اسلامي و ساده‌زيستي به جاي پرداختن به تشريفات و تجملات عنوان كرد و گفت: بايستي مردم را از طمع بيگانگان براي تكرار مجلس ششم ديگر آگاه كرد.

وي در پايان سخنان خود با ذكر چند مورد از حمايت‌هاي آشكار آمريكا و غرب از اصلاح‌طلبان در ايران، خاطرنشان ساخت:‌ جوزف‌ليبرمن صهيونيست، بوش، سران انگليس و برخي كشورهاي اروپايي ديگر به صراحت اعلام كرده‌اند كه از اصلاح‌طلبان در ايران حمايت مي‌كنند و معلوم است كه با پيروزي آنان بوش و امثال وي خوشحال خواهند شد. اما ما بايد با روشنگري و پيروزي در انتخابات موجبات خوشحالي متعهدين و معتقدين به نظام و امام و مقام معظم رهبري را فراهم آوريم.


دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بادامچيان: پيروزي دوم خردادي ها تنها بوش را خوشحال مي‌كند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016