جمعه 6 اردیبهشت 1387

مکارم شيرازی: رييس‌جمهور و رييس مجلس نگرانی خود را در مجالس خصوصی برطرف کنند، ايسنا

- اکنون زمان وحدت مجلس، قوه قضاييه و قوه مجريه است

خبرگزاری دانشجويان ايران - قم
سرويس: فقه و حقوق - فقه


آيت‌الله العظمی مکارم شيرازی در درس خارج فقه خود با اشاره به نامه‌نگاری‌های رييس جمهور و رييس مجلس شورای اسلامی در مورد برخی‌ مسايل گفت: اين دو بزرگوار نبايد رفع اين مسايل را به صحنه اجتماعی بکشانند بلکه بايد در مجالس خصوصی نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين مرجع تقليد گفت: گفت‌وگوی کتبی ميان رييس جمهور و رييس مجلس افکارعمومی را به خود مشغول کرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با ابراز علاقمندی به روسای دولت و مجلس اظهار داشت: اين دو بزرگوار خود مردم را به وحدت توصيه می‌کنند و اکنون که زمان اتحاد رسيده است، بايد نگرانی خود را در مجالس خصوصی برطرف کنند و اين گونه موضوعات به صحنه اجتماع کشيده نشود.

مکارم شيرازی با بيان اين‌که اين مکاتبات سبب نگرانی مردم شده است، ابزار اميدواری کرد: اين گفت‌وگوها که بر اثر سوءتفاهم ايجاد شده، هر چه زودتر تمام شود و اگر مطلب ديگری هم هست، در مذاکرات خصوصی مطرح شود.

وی در پايان خاطرنشان کرد: مردم به هر دو (رييس مجلس و رييس جمهور) علاقه‌مندند، ان‌شاءالله سوءتفاهمی که پيش آمده زودتر حل شود زيرا اکنون زمان وحدت مجلس، قوه قضاييه و قوه مجريه است. دعا می‌کنيم که خدا به قلب همه ما اسبابی جهت تحکيم بيشتر اتحاد و صميميت الهام کند.

Copyright: gooya.com 2016