شنبه 18 خرداد 1387

مکارم شيرازی: سوء مديريت اقتصادی در کشور احساس می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: يکی از مراجع عظام تقليد قم گفت: بنده نمی‌خواهم کسی را متهم کنم، اما سوء مديريت اقتصادی در کشور احساس می‌شود که بايد برطرف شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آيت الله ناصر مکارم شيرازی امروز در مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) در مدرسه اميرالمومنين(ع) قم با اشاره به مناقب و ويژگی‌های حضرت زهرا(س) گفت: اين بانوی بزرگوار زندگی سراسر ساده و ويژه‌ای داشتند که بايد همگان از آن‌ درس بگيريم.
وی ادامه داد: بايد در مجالس عزاداری علاوه بر مصائب اهل بيت(ع) سيره و ورش زندگی آن بزرگواران نيز شرح داده شود تا همگان درس بگيريم.
استاد حوزه علميه قم با بيان اينکه متاسفانه در مجالس عزاداری تنها به مصائب توجه شده و به الگوگيری توجه کمتری می‌شود تصريح کرد: بايد مداحان و خطبا به اين مسئله نيز توجه داشته باشند تا جوانان در دامن توطئه‌های دشمنان گرفتار نشوند.
آيت الله مکارم شيرازی حضرت زهرا(س) را بهترين الگو برای بانوان مسلمانان دانست و گفت: بانوان بايد با توجه به نوع زندگی آن حضرت بر مشکلات غلبه کرده و زندکی سعادتمند را تجربه کنند.
وی در ادامه به نگاه غرب به بانوان اشاره کرد و گفت: غربی‌‌ها به بانوان نگاه ابزاری دارند و بر خلاف شعارهايی که می‌دهند مبنی بر حقوق دفاع بانوان می‌خواهند از زنان استفاده تبليغاتی و نامشروع کنند.
اين مرجع تقليد اضافه کرد: تنها اسلام است که حقوق مساوی بين زن و مردم را رعايت می‌کند و بر آن تأکيد دارد.
آيت الله مکارم شيرازی در بخش ديگری از سخنان خود به مشکلات گرانی در جامعه اشاره کرد و گفت: گرانی يکی از مشکلاتی است که امروزه مردم گرفتار آن شده‌اند و بايد مسئولان امر هر چه سريعتر در رفع آن تلاش کنند.
وی ادامه داد: خشکسالی و افزايش قيمت مواد غذايی در جهان از جمله مواردی است که موجب گرانی در کشور شده اما سوء مديريت اقتصادی نيز در کشور وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

استاد حوزه علميه قم با بيان اينکه بنده نمی‌خواهم کسی را متهم کنم افزود: اين مسئله‌ای است که در کشور مشاهده می‌شود که بايدهر چه سريعتر رفع شود.
آيت الله مکارم شيرازی خطاب به مردم گفت: مردم نيز بايد هوشيار و آگاه وبوده و خود را به شايعات مشغول نکنند.
وی افزود: نبايد با شايعه گران شده جنسی مردم نسبت به خريد آن جنس اقدام کرده و گرانی کاذب به وجود آورند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مکارم شيرازی: سوء مديريت اقتصادی در کشور احساس می‌شود، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016