چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387

نماينده قم: مردم اعتمادی به مبارزه با فساد ندارند، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده مردم قم گفت: هر کس در راه مبارزه با فساد قدم بردارد را با همان اتهام از ادامه کار باز می‌دارند و يا با ايجاد مشکلات فراوان و سازمان يافته او را فرسوده می‌کنند و ديگر مردم اعتقاد و اميدی به طرح مباحثی از اين دست ندارند.


به گزارش خبرنگارامور مجلس خبرگزاری فارس، محمدرضا آشتيانی نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نطق پيش از دستور امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با تشکر از حضور پرشور مردم شريف ايران اسلامی در مرحله اول و دوم انتخابات هشتمين دوره مجلس يادآور شد: گزينش اکثريت نمايندگان اصولگرا توسط مردم و فرستادن آنها به خانه ملت چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد؟ آنچه مهم است حفظ اين اعتماد است که احتياج به دقت فراوانی دارد که رسيدن به اين مقصود امکان پذير نيست، مگر در گرو حفظ اتحاد و همدلی و خدمت بی شائبه و خستگی ناپذير به مردم.
وی در ادامه با اشاره به سفر رئيس فروردين ماه دولت به استان قم گفت: در اين سفر رئيس جمهور محترم مشکلات استان را مورد بررسی دقيق قرار دادند و با تصميمات و مصوبات مهمی که داشتند تلاش خود را در جهت رفع آن در قالب ۷۲ مصوبه ارائه نمودند که واقعا اين مصوبات راهگشا بوده و با اجرايی شدن آنها چهره استان به سرعت عمرانی خواهد شد. اميدوارم در اين دولت پر تلاش غبار محروميت از اين ام القرای اسلام زدوده شده و آنچه متناسب با شئونات اين استان است انجام شود تا در جايگاه واقعی خود قرار گيرد.
وی افزود: اينجانب از طرف مجمع نمايندگان استان قم از تلاش‌های دولت خدمتگزار تشکر می‌کنم و همچنين از مردم اين استان که با شور و گرمی خاص خود از رئيس جمهور محبوب خود استقبال نبودند کمال تشکر و امتنان را دارم.
نماينده مردم قم در ادامه خاطر نشان کرد: دولت فعلی دارای خصايص و ويژگی‌های متعددی زيادی است، اگر ملاک ما در کارها ولايت و رهبری باشد بايد بدانيم که ايشان بارها بصورت خاص و عام از اين دولت حمايت نموده بطوری که چنين سابقه‌ای از جهت تعدد و شدت در گذشته وجود نداشته است و لذا انشاء الله در مجلس هشتم همانطوری که مورد نظر رهبری نيز می‌باشد علاوه بر انجام وظيفه قانونی خود يک تعامل سازنده و همکاری قوی با دولت محترم شکل بگيرد تا بتوانيم سرعت تحقق شعارها و اهداف انقلاب اسلامی را هر چه بيشتر سرعت بخشيم.
محمدرضا آشتيانی با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در جهت تامين امنيت اجتماعی گفت: از زحمات نيروی محترم انتظامی کمال تشکر و قدردانی را دارم و اميدوارم برای اداره بهتر زندگی اين قشر پر تلاش فکری شود تا برای اداره زندگی خود دچار مشکل نباشند و مشغول انجام وظيفه و کار خود باشد.
وی در ادامه با اشاره به دهم ارديبهشت سالروز صدور فرمان هشت ماده مقام معظم رهبری گفت: همانطور که می‌دانيد رهبری تاکيد بسياری زيادی برای حل اين مشکل و برخورد با اين پديده شوم را دارند، اجرای آن اهميت زيادی در آينده اداره کشور و انقلاب دارد و تحقق آن باعث افزايش اميد مردم و تغيير نگاه و خوشبينی آنان به نظام و مسئولين خواهد شد و ثمرات مهم بيشماری را نيز بدنبال خواهد داشت.
نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: واقعا چه عواملی باعث شده است که سه قوه در مبارزه با مفاسد اقتصادی ناکارآمد نشان داده شده و اين مبارزه را يکی از مشکل ترين و پيچيده ترين کارهای نظام بدانند و هر کس در اين راه برای مبارزه قدم بردارد يا خودش را با همان اتهام از ادامه کار باز می‌دارند و يا با ايجاد مشکلات فراوان و سازمان يافته، او را نيز فرسوده و از ادامه کار منفعل و خسته می‌کنند. تا حدودی که ديگر مردم اعتقاد و اميدی به طرح مباحثی از اين دست ندارند که دليل کندی اين مبارزه با مفاسد اقتصادی بايد علت يابی شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با تاکيد بر اينکه يکی از راههای بيمه نمودن انقلاب و افزايش اميد مردم با نظام، مبارزه با مفاسد اقتصادی از هر نوع و پياده نمودن فرامين رهبری است، خاطر نشان کرد: از قوه مجريه و مقننه تقاضا داريم تا با همکاری هم هر چه سريعتر نسبت به جبران خسارات وارده به بخش کشاورزی در اثر سرمای زمستان سال قبل اقدام عاجلی صورت دهند. اميد است همه در راه منافع ملی نه گروهی قدم برداريم و مشکلات پيچدگی را مهار و مجلس هشتم اهتمام خود را به کار گيرند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نماينده قم: مردم اعتمادی به مبارزه با فساد ندارند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016