دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

جاسبی با رد شايعه تغيير رياست دانشگاه آزاد: تصميمی در هيچ مرجعی دراين زمينه گرفته نشده است، ايسنا

* کليه اقدامات دانشگاه آزاد درست و قانونی بوده است

رييس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص شايعه تغيير رياست اين دانشگاه گفت:‌ اين صحبت‌ها هميشه بوده است، اما هيچ تصميمی درهيچ مرجعی در اين زمينه گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، دکتر عبدالله جاسبی امروز در حاشيه چهارمين همايش معاونان دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت:‌ هيات امنای دانشگاه‌ آزاد می‌توانند رياست دانشگاه آزاد اسلامی را تغيير دهند.

وی با اشاره به صحبت‌های سليمی نمين در خصوص اينکه رييس دانشگاه آزاد اسلامی مراحل قانونی را طی نکرده است، اظهار کرد: اين مسائل، بحث‌های کم اهميتی هستند که روابط عمومی دانشگاه به آنها پاسخ داده است.

وی با تاکيد بر اينکه رييس دانشگاه آزاد اسلامی بايد نقش اصلی‌اش را صرف حل مشکل دانشجويان و افزايش رضايتمندی آنها کند، خاطر نشان کرد: آنها می‌خواهند دائما با اين گونه مسائل، ما را از کارهای اصلی باز دارند و به کارهای فرعی بکشند، ضمن اينکه مراجع حقوقی جواب اين گونه صحبت‌ها را داده‌اند و ما در اين زمينه هيچ گونه مشکلی نداريم

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس دانشگاه آزاد تاکيد کرد که کليه کارها و اقدامات دانشگاه آزاد تا به حال درست و قانونی بوده است و از اين به بعد هم قانونی خواهد بود و طرح اين گونه مسايل، کوچکترين تاثيری در حرکت شتابان دانشگاه آزاد اسلامی نخواهد داشت.

جاسبی همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهارات زاکانی، گفت: روابط عمومی دانشگاه به آنها نيز جواب مستند و حقوقی داده است.

Copyright: gooya.com 2016