دوشنبه 23 اردیبهشت 1387

مهدوی کنی: سخنان احمدی نژاد ديد مردم را نسبت به امام زمان بد می‌کند، تابناک

تابناک: آيت‌الله مهدوی کنی امروز در جلسه اخلاق خود که در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، در پاسخ به پرسش يکی از دانشجويان که درباره سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد از ايشان پرسيد، گفت: اين سخنان را نبايد آقای احمدی‌نژاد بگويد؛ چون ديد مردم را هم نسبت به امام زمان بد می‌کند.

به گزارش نوروز به نقل از سايت «تابناک»، دبيرکل جامعه روحانيت مبارز پرسيد: اگر مديريت از امام زمان(عج) بود، يعنی ايشان نمی‌توانند مافيا را از بين ببرند؟ برنج کيلويی پنج هزار تومان هم از مديريت ايشان است؟
ايشان در پايان گفت: امام خمينی با آن همه عظمت، بک بار هم چنين سخنانی درباره رابطه با امام زمان(عج) و ... مطرح نکردند.

در اين حال، روز گذشته، حجت‌الاسلام و المسلمين دعاگو به ارزيابی و نقد و تحليل نگرش‌های فرهنگی به موضوع فرج امام زمان (عج)، انتظار فرج، ادامه حيات و امامت مهدی موعود(عج) پرداخته، گفت: استمرار حيات، امامت و غيبت امام زمان، فرارسيدن فرج و پيروزی، تشکيل حکومت جهانی اسلام به رهبری حضرت مهدی و جايگاه پايداری، رازداری و انتظار پيروزی به عنوان برترين اعمال امت اسلامی از باورهای قطعی و ترديدناپذير شيعيان در سراسر جهان است. بنا بر اعتقادات مسلم شيعه در دوران غيبت کبری حضرت وليعصر با کسی مواجهه حضوری ندارند و به پيام‌دهی مستقيم به هيچ شخص و شخصيتی نمی‌پردازند.

امام جمعه شميرانات جمهوری اسلامی، جهان اسلام و شيعيان جهان را بهره‌مندان از هدايت غيرمستقيم در دوران غيبت و هدايت و رهبری مستقيم آن حضرت در عصر ظهور توصيف نموده، اظهار داشت: جبهه امام زمان جبهه پيامبر، جبهه خدا، جبهه ارزش‌آفرينی و جبهه دفاع از ارزش‌هاست. فقر و فساد و گرانی و تبعيض و ناهنجاری فرهنگی، ناهنجارگرايی سياسی و اقتصادی، تنش‌آفرينی، ارزش سوزی و دشمن‌سازی، هرگز جبهه خدا، انبيا، اسلام و امام زمان نيست. همه کاستی‌ها، سستی‌ها، کجی‌ها و ناهنجاری‌ها، زشتی‌ها، پليدی‌ها، بدی‌ها و شرارت‌ها و نافرمانی‌ها برآمده از جبهه شيطان و دشمنان تمدن و تکامل انسان است که در حوزه رحمانيت و الوهيت خدا جايگاه، پايگاه و خاستگاه ندارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ناطق جمعه شهرستان شميرانات، در پايان نسبت دادن اشتباهات و خطاهای فرهنگی، سياسی، اقتصادی و اجرايی به آيين مدنی و نظام دينی را ناروايی، بيدادگری و جفاکاری خداناسپاسان بی‌فرهنگ تحليل نموده، تأکيد کرد: کسانی که در انجام وظايف قانونی و بسترهای خدمتگزاری با کاستی، سستی و ناهنجاری روبه‌رو می‌شوند، نبايد برای نجات از هجوم انتقادات در لوای امام زمان سکنی گزينند، در نقاب دين به دفاع از خطاهای سياسی و اقتصادی‌شان بپردازند و کاستی‌های برآمده از ناهمسويی با پيام‌های دينی را به آيين مدنی و نظام دينی نسبت دهند و ارزش‌های دينی و اعتماد دينداران به آيين مدنی را در مسلخ خطاهای فرهنگی، سياسی و اقتصادی‌شان قربانی کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدوی کنی: سخنان احمدی نژاد ديد مردم را نسبت به امام زمان بد می‌کند، تابناک' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016