سه شنبه 28 خرداد 1387

مدير عامل بانک ملت: دارايی بانک های ايرانی از اروپا خارج نخواهد شد، مهر

مدير عامل بانک ملت تاکيد کرد منابعی از دارايی بانکهای ايرانی از بانکهای اروپايی به کشور يا ساير کشورها منتقل نشده و نخواهد شد.
علی ديواندری در گفتگو با مهر در خصوص خروج دارايی های ايران از بانکهای اروپايی، گفت: اين موضوع در بحث دارائی های بانکهای ايرانی در بانکهای اروپايی مطرح نيست و اتفاق نيفتاده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مديرعامل بانک ملت با بيان اينکه بانکهای ايرانی در ارتباط با بانکهای خارجی مشکلی ندارند، افزود: منابعی از دارايی های بانکهای ايرانی از بانکهای اروپايی به کشور يا ساير کشورها منتقل نشده و نخواهد شد و دليلی هم برای اين جابه جايی منابع وجود ندارد.

به گزارش مهر، اخيرا برخی خبرگزاری های خارجی از دستور رئيس جمهوری برای خروج دارايی بانکهای ايرانی از بانکهای اروپايی خبر داده اند.

وی همچنين با بيان اينکه بانکها هم اکنون با نرخ سود تسهيلات ۱۲ درصدی قبلی فعاليت می کنند، گفت: هنوز نرخ سود جديد مصوب کميسيون اقتصادی دولت توسط بانک مرکزی يا کميسيون اقتصادی دولت به بانکها ابلاغ نشده و اميدواريم اين نرخ به زودی به بانکها ابلاغ شود.

مديرعامل بانک ملت در پاسخ به اين سئوال که آيا دليل توقف تسهيلات دهی بانکها به متقاضيان به موضوع عدم ابلاغ نرخ سود جديد بانکی از سوی بانک مرکزی بازمی گردد، گفت: تسهيلات دهی بانکها متوقف نشده، ممکن است بانکها با مشکل تامين منابع مواجه باشند که به همين جهت شرايط انقباضی در پرداخت تسهيلات در پيش گرفته باشند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدير عامل بانک ملت: دارايی بانک های ايرانی از اروپا خارج نخواهد شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016