جمعه 7 تیر 1387

علی لاريجانی: هدف بسته ۱+۵ تعليق است، مهر

ساری خبرگزاری مهر: دکتر لاريجانی با اشاره به اينکه اتحاد ملی کليد توسعه کشور است، توسعه همه جانبه کشور منوط به ثبات در سياست ها و استفاده از همه نيروهای سياسی خواند .
به گزارش خبرنگار مهر، علی لاريجانی که ظهر جمعه در مراسم سالگرد شهدای هفتم تير و گراميداشت شهادت شهيد عباسعلی ناطق نوری در روستای اوزکلا بخش بلده شهرستان نور سخن می گفت ، افزود : بايد در نظام مديريتی کشور با استفاده از سيستم يارگيری، همفکری و ثبات داشتن در سياست ها، اتحاد ملی را تقويت نماييم.

وی خاطر نشان کرد: اخلاق سياسی مسئولان کشوربايد با سير وسلوک، صبر و بردباری، استقامت و پايداری و پايمردی شهدای انقلاب و اسلام هم تراز شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس مجلس با اشاره به اينکه بايد استعداد وجودی جوانان اين مرز و بوم برای حضور در عرصه های مديريتی کشور بروز و ظهور کند، تصريح کرد: اگر کسی بخواهد استقلال ملی و توسعه همه جانبه را در کشور به مقصود برساند بايد از توان، استعداد و فکر جوان خلاق ايرانی استفاده کند.

لاريجانی با بيان اينکه با وجود چالشهای موجود منطقه ای وخارجی اتحاد ملی بين دولت، مردم ومسئولان بايد تقويت شود، يادآور شد: بايد سياسيون افکار خود را درست نمايند و نبايد سلايق و تفکرات سياسی مانع از توسعه کشور شود.به گفته رئيس مجلس بايد سازوکار مديريت کشور به سمت توسعه همه جانبه در همه عرصه ها هدايت شود.

وی در بخش ديگری از سخنانش با اشاره به بسته پيشنهادی ارائه شده به ايران خاطر نشان کرد: بطن ، اساس و هدف اين بسته در واقع به تعليق گذاشتن فعاليت های هسته ای ايران است که بايد گفت دشمن نمی تواند با اين اقدام جلوی فعاليت های صلح آميز هسته ای ايران را بگيرد.

لاريجانی گفت: کشوری می تواند در جامعه کنونی عرض اندام کند که دارای فناوری نوين و انرژی صلح آميز هسته ای باشد.

رئيس مجلس با بيان اينکه نظام يکجانبه گرايی برخی کشورهای غربی دوران پايانی خود را سپری می کند، اظهار داشت: ايران اسلامی با حضور درصحنه بين المللی جديد و توسعه فناوری های نوين می تواند زمينه سازتوسعه همه جانبه درمنطقه نيز باشد.

وی در بخش ديگری از سخنانش با اشاره به برخی خصوصيات بارز شهيد بهشتی اظهار داشت : حادثه هفت تير جزء تلخ ترين حوادث پس از انقلاب اسلامی بود که ملت بزرگ ايران با وقوع اين حادثه شکوه و جلال بزرگی در سطح منطقه و جهان برای خود کسب کرد.

لاريجانی با بيان اينکه رهبری امام خمينی(ره) دردوران آغازين انقلاب اجازه رسوخ دشمنان را به داخل کشورنداده بود، تصريح کرد: دشمن قصد داشت با ازبين بردن بازوهای صدر انقلاب ازجمله شهيد مطهری، آيت الله هاشمی رفسنجانی، شهيد باهنر و رهبر فرزانه انقلاب در صدد نفی انقلاب باشد.

رئيس مجلس با اشاره به اينکه جامعه ايران بواسطه حفظ روحيه شهادت زنده است، اظهار داشت: پايمردی، حفظ روحيه جهادی، حفظ عنصر شهادت و قوام آن توسط ملت ايران توانست اين کشور را از آغازين دوره انقلاب تا کنون در سطح جهان به عنوان کشور تاثير گذار و مدافع حقوق ملت های مظلوم برساند .

لاريجانی افزود: ايران بازوانی دارد که نسل آن را امام خمينی تربيت کرده و انقلابی که در ذهن و تفکر مردم شهادت، پايمردی و رشادت باشد به هيچ عنوان رسوخ پذير نيست. وی درپايان گفت: ملت ايران همواره پشت سر رهبری در همه عرصه های انقلاب پشتيبان انقلاب و ملت بوده و اجازه رسوخ و توطئه افکنی دشمن را به داخل کشور پاک و عزيز ايران نخواهد داد.

در اين مراسم حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رييس دفتر بازرسی ويژه مقام معظم رهبری ،‌ تعدادی از معاونين وزارتخانه ها، جمعی از نمايندگان مجلس، تعدادی از اساتيد دانشگاه های مازندران و گيلان، جمعی از نمايندگان مردم مازندران و گيلان در مجلس خبرگان رهبری، نماينده ولی فقيه در مازندران، استاندار مازندران و تعدادی از شخصيت های لشکری و کشوری حضور داشتند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی لاريجانی: هدف بسته ۱+۵ تعليق است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016