سه شنبه 18 تیر 1387

نماينده ولی‌فقيه در نيروی دريايی سپاه: اولين پاسخ ايران باعث نابودی تل‌آويو و ناوگان دريايی آمريکا می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: شيرازی با بيان اينکه اولين شليک آمريکا به سمت ايران، به آتش کشيده شدن منافع حياتی آمريکا در جهان را به همراه خواهد داشت، گفت: تل‌آويو و ناوگان آمريکا در خليج فارس اهدافی خواهند بود که در اولين پاسخ کوبنده ايران به آتش کشيده خواهند شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نيروی دريايی سپاه، علی شيرازی مسئول نمايندگی ولی‌فقيه در نيروی دريايی سپاه در ششمين گردهمايی سياسی کارکنان ستاد اين نيرو در سال ۸۷ سخن می‌گفت با بيان اين که امروز جمهوری اسلامی ايران در بالاترين سطح توان و قدرت وآمادگی قرار دارد که با هيچ مقطعی از تاريخ اين کشور قابل مقايسه نيست، گفت: رژيم صهيونيستی در حال فشار آوردن به زمامداران کاخ سفيد است تا تهاجم نظامی عليه ايران را تدارک ببيند که اگر چنين حماقتی از آنان سر بزند، تل‌آويو و ناوگان امريکا در خليج فارس اولين اهدافی خواهند بود که در اولين پاسخ کوبنده ايران به آتش کشيده خواهند شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود:‌ دشمنان به قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ايران در جهان پی‌برده‌اند و درصددند تا به هر نحو ممکن آن را بشکنند و يا جلوی روند رو به رشد آن را متوقف کنند در حالی که ايران امروز در بهترين نقطه آمادگی، محبوبيت وقدرت قرار دارد و در چنين شرايطی هرگونه حماقت در تعرض به خاک ايران، دشمن را در آتش جنگی که افروخته می‌شود خواهد سوزاند.
مسئول نمايندگی ولی فقيه در نيروی دريايی سپاه با تشريح اين مساله که چه جنگی عليه ايران آغاز شود و چه جنگی صورت نگيرد نتيجه به نفع ايران خواهد بود، اظهار داشت: ملت ايران، ملتی است که زير بار زور نمی‌رود، ملت ايران ملتی آزاده و ذلت‌ناپذير است، ملت ايران ملتی تابع ولايت است،‌ ملت ايران ملتی مومن و معتقد به جهاد و شهادت است و در مقابل چنين ملتی، هيچ ناو و سلاحی يارای مقابله و مواجهه نخواهد داشت.
وی افزود: قدرت ايرانی قدرتی نيست که به مانند قدرت برخی کشورهای بی‌ريشه با تهديد و تشر و حمله نظامی مرعوب شده و از بين برود، امروز قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ايران به حدی از آمادگی و گسترش رسيده است که در هيچ يک از معادلات منطقه‌ای و جهانی نمی‌توان آن را ناديده گرفت وملت ايران در عمل نشان داده است که بيش از هر زمان ديگر گوش به فرمان ولايت و ولی امر زمان است و اتحاد بين قوا در اصول و ارزش‌ها و مبانی انقلاب در بهترين نقطه خود قرار دارد.
وی با اشاره به آمادگی کامل نيروی دريايی سپاه برای مقابله با تهديدات دشمن گفت: امروز حضور پررنگ سپاه در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی، دشمن را در رسيدن به اهداف خود مايوس و ناکام گذاشته است.
سعد‌الله زارعی از کارشناسان ارشد مسايل سياسی نيز در اين مراسم با اشاره به اهميت مساله عراق خاطرنشان کرد‌: عراق امروز نقطه تلاقی سياست‌های ايران و آمريکا در منطقه خاورميانه است وبه تعبير آمريکايی‌ها عراق محل چالش اساسی ايران و آمريکاست.
وی افزود: عراق امروز نقش تعيين‌کننده‌ای در مناسبات خاورميانه دارد.
اين کارشناس مسايل سياسی در بخش ديگری از تحليل خود در باره توافقنامه امنيتی بغداد واشنگتن گفت: اين توافقنامه دارای يک سند آشکار و يک سند محرمانه است که سند آشکار آن با رويکردی به ظاهر سالم تنظيم شده است در حاليکه سند محرمانه آن دارای مفادی است که قصد دارد عراق را به پايگاه دائمی آمريکا در منطقه تبديل کند.

Copyright: gooya.com 2016