چهارشنبه 19 تیر 1387

موشک جديد شهاب ۳ در رزمايش سپاه آزمايش شد، ايسنا

نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران موشک ارتقا يافته شهاب ۳ را با موفقيت در رزمايش دريايی در خليج فارس آزمايش کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) العالم در اين باره نوشت: ساعت ۸ بامداد امروز موشک ارتقا يافته شهاب ۳ با برد ۲۰۰۰ کيلومتر به وزن يک تن در منطقه برگزاری اين رزمايش واقع در خليج فارس با موفقيت آزمايش شد.

اين پايگاه اطلاع رسانی اضافه کرد: سومين رزمايش پيامبر اعظم (ص) توسط دريادلان نيروی دريايی سپاه با بهره‌گيری از تجارب ارزشمند و نکات راهبردی رزمايش‌های پيامبر اعظم ۱ و ۲ در خليج فارس و تنگه هرمز آغاز شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا به نقل از سپاه‌نيوز تحليلگران سياسی و کارشناسان نظامی ايرانی و خارجی گفته‌اند: اين موشک می‌تواند اهداف داخل فلسطين اشغالی را در صورت حمله رژيم صهيونيستی به تاسيسات هسته‌يی ايران هدف قرار دهد.

ايران با تکيه بر توانمندی‌های خود و تجربيات مهندسان و متخصصان داخلی به قدرت موشکی منطقه تبديل شده است.

ايران همچنين توانسته است دقت موشک شهاب ۳ در اصابت به اهداف را بالا ببرد به طو ری که اين موشک می‌تواند اهداف را در فاصله دو هزار کيلومتری هدف قرار دهد.

نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران در سومين رزمايش پيامبر اعظم(ص) موشک‌های جديد را با موفقيت آزمايش کردند.

خبرنگار العالم در ادامه اين گزارش اظهار کرد: موشک‌های جديد شهاب ۳ بکار گرفته در اين رزمايش همزمان شليک شدند و شليک همزمان موشک ها اظهارات مقامات ايران را مبنی بر اين‌که ايران می‌تواند دشمنان خود را با تعداد زيادی از موشک‌ها در نخستين لحظات هرگونه حمله احتمالی به ايران هدف قرار دهد تاييد می‌کند و با اين آزمايش قدرت و توانايی خود را در هدف قرار دادن دشمن در دقايق نخست ثابت کرد.

ايران هميشه پيام صلح و آرامش برای همه طرف‌های منطقه‌ای و بين‌المللی به ويژه طرف‌های غربی فرستاده است و هميشه و حتی در اين شرايط نيز تاکيد می‌کند که خواستار حل مساله هسته‌يی از طريق گفت‌وگو است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'موشک جديد شهاب ۳ در رزمايش سپاه آزمايش شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016