چهارشنبه 19 تیر 1387

وزير دفاع: قدرت موشکی ايران سرعت عمل و هدف گيری هوشمندانه‌ای دارد، فارس

خبرگزاری فارس: سردار نجار با تاکيد بر اينکه موشک‌های ايران فقط متجاوزان و ماجراجويان جنگ‌طلب و متخاصم را هدف قرار خواهد داد، گفت: سرعت عمل و تحرک بالا و نيز هدف‌گيری دقيق و هوشمندانه از ويژگی‌های قدرت موشکی ايران به شمار می‌رود.


سردار مصطفی محمدنجار وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به رزمايش اخير سپاه پاسداران در بخش دريايی و موشکی يادآور شد: حفظ آمادگی‌های رزمی از وظايف ذاتی نيروهای مسلح برای دفاع از کشور محسوب شده و رزمايش‌های مختلف جمهوری اسلامی ايران نيز در همين چارچوب برنامه‌ريزی و به اجرا گذاشته می‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی رزمايش موشکی اخير سپاه و شليک موفق موشک‌های دوربرد و ميانبرد را نيز با همين رويکرد عنوان کرد و افزود: نيروهای مسلح شجاع،‌ هوشيار، مقتدر و با ايمان، تجهيزات و تسليحات پيشرفته بومی و همچنين تاکتيک‌‌های رزمی ابداعی و جديد مبتنی بر تجارب هشت سال دفاع مقدس مثلث قدرتمندی را تشکيل داده‌اند که قادر است قاطعانه هر تجاوزی را سرکوب کند.
وزير دفاع تاکيد کرد: امروز متخصصان و دانشمندان موشکی وزارت دفاع با استعانت از الطاف بيکران الهی، ضمن بی‌اثر کردن تحريم‌ها، خوداتکايی و استقلال کامل را در اين حوزه بسيار پيچيده و حساس رقم زده‌اند.
به گفته وی، صنايع موشکی وزارت دفاع با طراحی و توليد انواع موشک‌های مورد نياز نيروهای مسلح در بخش زمين به زمين،‌ زمين به هوا، سطح به سطح، ساحل به دريا و زيرسطحی، توان موشکی قدرتمندی را برای دفاع از حريم زمينی، هوايی و دريايی کشور ايجاد کرده است.
سردار نجار خاطرنشان کرد: سرعت عمل و تحرک بالا، دقت عملی و هدف‌گيری دقيق و هوشمندانه از ويژگی‌های قدرت موشکی ايران به شمار می‌رود.
وزير دفاع جمهوری اسلامی ايران با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای تهديد جلوه دادن قدرت دفاعی ايران برای کشورهای منطقه گفت: بارها اعلام کرده‌ايم که قدرت موشکی ايران صرفا دفاعی و در خدمت صلح، ثبات و امنيت منطقه است و موشک‌های ايران فقط متجاوزان و ماجراجويان جنگ‌طلب و متخاصم را هدف قرار خواهد داد و هيچ کشوری را تهديد نمی‌کند.
وی در پايان تصريح کرد: نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران تضمين‌کننده امنيت کشور هستند و امنيت ايران، تضمين‌کننده و پشتوانه مستحکم امنيت خليج فارس و تنگه هرمز است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير دفاع: قدرت موشکی ايران سرعت عمل و هدف گيری هوشمندانه‌ای دارد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016