شنبه 29 تیر 1387

معاون اول احمدی نژاد: پيام رئيس جمهور هديه نظام به کشورهای ۱+۵ برای خروج از سردرگمی بود، مهر


معاون اول رئيس جمهوری گفت: پيام دکتر احمدی نژاد به کشورهای ۱+۵ هديه ای از طرف جمهوری اسلامی ايران است زيرا آنها در برابر سردرگميها و مشکلات پاسخی ندارند اما رئيس جمهور کشورمان در اين پيام اعلام کرد که برای دلهای کنجکاو و جستجوگر جهان پاسخ داريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر پرويز داودی شب گذشته در حاشيه افتتاحيه اردوی دانشجويان دختر فعال سياسی در دانشگاه صنعت آب و برق شهيد عباسپور در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود : رئيس جمهور کشورمان در پيام خود بر روی مهمترين معضلات دنيا دست گذاشت و اين پيام با اين ديد تهيه شد که بر اساسی ترين مشکلاتی که دنيا با آنها روبروست اشاره کند و قطعا اگر آنها به اين پيام حق تن دهند بسياری از مشکلات جزئی که در روابط بين کشورها مشکل ايجاد کرده حل می شود.

وی با بيان اينکه ظرفيت ايران ظرفيت بسيار بالايی است، گفت : جوانان و دانشجويان و فارغ التحصيلان کشورمان چه در خارج و چه در داخل تقريبا در تمام صحنه ها چه در صحنه های علمی، مديريتی و مبارزاتی و سياسی سرآمد بوده اند و اين نعمتی است که خداوند به جوانان ما داده است.

معاون اول رئيس جمهوری افزود : در حال حاضر کشورمان در موقعيتی قرار گرفته که پيام رسان آموزه های انقلاب و اسلام در دنيا شده است و صحبتهايی برای دنيا دارد که گيرندگان اين صحبتها دلهای مردم است. پيامهای ما پيامهای اصيل اسلامی است و مردم دنيا با جان و دل می پذيرند و بر مبنای آن حرکت می کنند.

Copyright: gooya.com 2016