چهارشنبه 2 مرداد 1387

نهايی شدن تاسيس دفتر آمريکا در تهران، انتخاب

خبرگزاری انتخاب : به گفته ی يک منبع مطلع که با «انتخاب» گفت و گو می کرد،، برخی دستگاها در حال حاضر، در فکر فرستادن يک شخصيت مهم ايرانی به واشنگتن برای تاسيس اين دفتر هستند، هر چند هنوز اين اظهارات در حد حرف است.اين منبع مطلع در ادامه گفت و گو با «انتخاب»، خبر روزنامه آمريکايی وال استريت ژورنال را رد نکرد و گفت، مذاکرات در اين مورد ادامه دارد.

خبرنگار «انتخاب» کسب اطلاع کرد که در صورت تاسيس چنين دفتری در تهران، دفتر حافظ منافع ايران در واشنگتن هم تاسيس خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته ی يک منبع مطلع که با «انتخاب» گفت و گو می کرد،، برخی دستگاها در حال حاضر، در فکر فرستادن يک شخصيت مهم ايرانی به واشنگتن برای تاسيس اين دفتر هستند، هر چند هنوز اين اظهارات در حد حرف است..

اين در حالی است که يک روزنامه آمريکايی در گزارشی ادعا کرد که تاسيس دفتر حافظ منافع در تهران نهايی شده است.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری «انتخاب» به نقل از سايت خبری ايران، ، روزنامه وال استريت ژورنال با انشتر گزارشی در مورد اخبار مربوط به تاسيس دفتر حافظ منافع ايران در تهران، نوشت: اين طرح منتظر موافقت و پذيرش از سوی ايران است.

وال استريت ژورنال در ادامه نوشت: جورج بوش، رئيس جمهور آمريکا در آخرين روزهای تکيه خود بر مسند قدرت در آمريکا به نظر می‌رسد که با چرخشی اساسی رو به سياست تشنج‌زدايی در قبال ايران روی آورده است اقدامات اخير دولت آمريکا در اين زمينه شامل مذاکره رو در رو با ايران درباره برنامه هسته‌ای اين کشور و احتمال گشايش دفتر ديپلماتيک آمريکا در تهران است.

اين منبع مطلع در ادامه گفت و گو با «انتخاب»، خبر روزنامه آمريکايی وال استريت ژورنال را رد نکرد و گفت، بررسی ها و مذاکرات در اين مورد ادامه دارد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نهايی شدن تاسيس دفتر آمريکا در تهران، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016