دوشنبه 7 مرداد 1387

حسين شريعتمداری: پروژه عبور از احمدی نژاد برای دوم خردادی ها يک آرزوست، ايرنا

تهران - خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا): مدير مسئول کيهان معتقد است پروژه عبور از احمدی نژاد که توسط اصلاح طلبان پيگيری و دامن زده می شود،"آرزوی دوم خردادی هاست" که به صورت خبر منتشر می کنند و البته اين کار بيشتر خبرسازی است تا خبررسانی.
"حسين شريعتمداری" در گفتگو با خبرنگار سياسی ايرنا با طرح اين پرسش که چرا اصلاح طلبان دست به خبرسازی هايی از قبيل طرح عبور از احمدی نژاد می زنند، گفت: اين ها مدتی قبل پروژه ای را تعريف کردند که براساس آن بايد روی يک نقطه ائتلاف صورت بگيرد به اين معنی که محور ائتلاف کم دامنه تر باشد تا دايره گسترده تر بشود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود:اما اين نقطه مشترک را در انتخابات گذشته هم داشته اند مخصوصا در دور دوم انتخابات رياست جمهوری همه روی يک نقطه متفق شدند اما موفقيت آميز نبود و چيزی که اخيرا تعريف کردند و عموما بيان می کنند، بيشتر يک توهم است.
مدير مسوول کيهان تاکيد کرد:اصلاح طلبان معتقدند که اگر روی مخالفت با اصولگرايان و به خصوص مخالفت با دولت نهم و شخص احمدی نژاد تکيه کنند، برخی از اصولگرايانی که به بخش هايی از اقدامات و عملکرد دولت انتقاد دارند، در اين ائتلاف جای می گيرند.
وی با تصريح بر اين که اصلاح طلبان تعريفی روشنی از اصولگرايی ندارند،گفت:اشتباه اصلاح طلبان اين است که اساسا يکی از ويژگی های اصولگرايی که مرزبندی است را درک نکرده اند.
شريعتمداری افزود: وقتی يک اصولگرا با جريانی مثل جبهه اصلاحات به ائتلاف می رسد خود به خود تابلوی اصولگرايی از بالای سرش می افتد، ضمن اينکه خواستگاه و نوع نقدی که برخی از اصولگرايان به دولت دارند، با مخالفت هايی که اصلاح طلبان با دولت نهم دارند، ماهيتا متفاوت است.
وی با اشاره به اينکه نقد اصولگرايان از دولت يک امتياز است، گفت:اخيرا ديده می شود که جبهه اصلاحات برای اين پروژه خبر می سازد کما اينکه ديروز يکی از روزنامه هايشان تيتر اول خود را به اين موضوع اختصاص داده بود، يعنی مهمترين خبر و نگاه خود را به اين خبرسازی مختص کرده بود که البته اين کارها به نتيجه ای نمی رسد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين شريعتمداری: پروژه عبور از احمدی نژاد برای دوم خردادی ها يک آرزوست، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016