دوشنبه 21 مرداد 1387

الهام: هيچ ضرب‌الاجل هسته‌ای به ايران ارائه نشده است، فارس


خبرگزاری فارس: سخنگوی دولت با رد هرگونه ضرب‌الاجل هسته‌ای به ايران در مذاکرات گفت: اعلام ضرب الاجل برای ايران تنها يک فضاسازی تبليغاتی رسانه‌های غربی بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامحسين الهام سخنگوی دولت با که در همدان سخن می‌گفت، افق مذاکرات هسته‌ای را روشن توصيف کرد و گفت: جمهوری اسلامی ايران در چارچوب پيمان ان پی تی مذاکرات را پذيرفته و ادامه ‌می‌دهد.
وی تاکيد کرد: امروز ملت ايران با عزم، اراده، وحدت و انسجام خود و در پرتو مديريت و هدايت رهبری انقلاب از حقوق هسته‌ای خود دفاع می‌کند و تسليم جنگ روانی امريکا نخواهد شد و معتقد است جنگ‌های روانی آنان هيچ تاثيری نخواهد داشت.
الهام افزود: موضع ايران درقبال موضوع هسته‌ای کاملا حقوقی و منطقی است و ما آمادگی مذکرات و همکاری در سطح بين المللی را داريم.
سخنگوی دولت در ادامه گفتگوی خود با صدا و سيما با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اخير با هاينون معاون آژانس بين‌المللی انرژی اتمی در تهران گفت: هيچ ضرب‌الاجلی برای ايران مطرح نبوده است و آمريکائيها سعی دارند با فضاسازی تبليغاتی و بهره‌گيری از جنگ روانی به اهداف سياسی خود برسند .
الهام همچنين روند مذاکرات جمهوری اسلامی ايران در موضوع هسته‌ای را عادی و خوب ارزيابی و افق آن را روشن توصيف کرد و افزود: محل پيگيری موضوع هسته‌ای ايران در وين است نه در شورای امنيت سازمان ملل.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'الهام: هيچ ضرب‌الاجل هسته‌ای به ايران ارائه نشده است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016