جمعه 25 مرداد 1387

محمدعلی رامين مشاور سابق احمدی نژاد، خواستار محاکمه قضايی هاشمی رفسنجانی و خاتمی شد! انتخاب

خبرگزاری انتخاب: مشاور سابق رييس جمهور گفت: هيچ دادگاهی در شرايط کنونی نظام جمهوری اسلامی ايران وجود ندارد که بتواند هاشمی و خاتمی را به پاسخگويی نسبت به عملکرد گذشته‌شان وادار نمايد، چه رسد به آنکه کسی جرات به پای ميز محاکمه کشاندن آنان را داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمدعلی رامين مشاور سابق رييس جمهور که از او با عنوان استراتژيست اصلی اظهارات رييس جمهور در مورد هولوکاست ياد می شود، طی اظهاراتی عجيب، خواستار محکامه قضايی هاشمی رفسنجانی و سيد محمد خاتمی دو رييس جمهور سابق ايران شد.

به گزارش سرويس سياسی خبرگزاری «انتخاب» به نقل از برنا، وی در مورد انتشار برخی اخبار در مورد شکايت از خاتمی اظهار داشت: من آنقدر درگير مقابله و مبارزه با استکبار و صهيونيسم جهانی هستم که فرصتی برای کشمکشهای سياسی داخلی ندارم.

مشاور رئيس دانشگاه پيام نور و تحليلگر نزديک به دولت نهم در پاسخ به اين موضوع که در آستانه انتخابات رياست جمهوری شما از سيدمحمدخاتمی و اکبرهاشمی رفسنجانی شکايت خواهيد کرد چيست؟ گفت: اينجانب اگر فرصت و حوصله شکايت کردن داشتم، اول از همه از اين دروغگويان مذبذب به دادگاه صالحه شکايت می‌کردم تا با تحريف مفهوم و تقطيع مطالب افراد باعث نفاق وجوسازی در ميان سياسيون و تشويش اذهان عمومی نشوند.

رامين که خواستار محاکمه قضايی هاشمی رفسنجانی و سيد محمد خاتمی شده ، افزود: در عين حال می‌دانم که هيچ دادگاهی در شرايط کنونی نظام جمهوری اسلامی ايران وجود ندارد که بتواند هاشمی و خاتمی را به پاسخگويی نسبت به عملکرد گذشته‌شان وادار نمايد، چه رسد به آنکه کسی جرات به پای ميز محاکمه کشاندن آنان را داشته باشد.

وی با بيان اينکه اينگونه رسانه‌ها به يک نوع دروغ‌گويی و ايجاد جنگ روانی در جامعه معتاد شده‌اند، عنوان کرد: بسيار از اين وضعيت متاسفم ، ولی اگر اين رسانه ها ماموريتی خاص در اين زمينه را دنبال نمی‌کنند بايد از نظر اخلاقی يک بازنگری جدی بر عملکرد خود داشته باشند و بدانند که جامعه ما دروغگويان را دوست ندارد و هرگز به آنان اعتماد نخواهند کرد.

Copyright: gooya.com 2016