یکشنبه 3 شهریور 1387

کروبی: بارها گفته‌ايم که داوطلب ما حزبی است، ايسنا

«مهدی کروبی» بر انجام کار حزبی در انتخابات رياست‌جمهوری از سوی حزب متبوعش تاکيد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، دبير کل حزب اعتماد ملی که در حاشيه کنگره بزرگداشت شهيد سيد اسدالله لاجوردی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اين که « اگر آقای خاتمی تصميم به حضور در انتخابات داشته باشد ، تصميم حزب اعتماد ملی در اين باره چيست؟» اظهار کرد: هر کسی وارد صحنه انتخابات شود، برای اين که انتخابات پرشورتر برگزار شود، از آن استقبال می‌کنيم؛ اما ما کار خود را مستقل انجام می‌دهيم.

وی افزود: من بارها اعلام کرده‌ام که کار حزبی می‌کنيم؛ چرا که می‌خواهيم فرهنگ حزبی را جا بيندازيم.

کروبی در پاسخ به پرسش ديگری مبنی بر اين که « اخيرا حزب مشارکت موضع‌گيری‌ای نسبت به حزب شما داشته، نظر شما در اين باره چيست؟» گفت:‌ ممکن است مسائلی داشته باشند. ما همان راهی را که بارها عرض کرده‌ايم ادامه می‌دهيم ، ضمن تعامل و گفت‌وگو در عين حال حزبی را تشکيل داده‌ايم و در چارچوب اين حزب قدم برمی‌داريم و فعاليت می‌کنيم و اگر بر فرض قدرتی در دست داشته باشيم، از همه نيروها استفاده می‌کنيم.

وی هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش که « آيا با حزب مشارکت به ائتلاف می‌رسيد؟» اظهار کرد: با مشارکت گفت‌وگو نداريم. يک جلسه جناب آقای موسوی خويينی‌ها دعوت کردند که کارها و فعاليت‌ها به چه نتيجه‌ای می‌رسد.

کروبی تصريح کرد: بارها گفته‌ايم که داوطلب ما حزبی است.

دبير کل حزب اعتماد ملی مجددا در پاسخ به اين پرسش که « اگر آقای خاتمی بيايند شما شرکت می‌کنيد؟» گفت: ما خودمان کار حزبی می‌کنيم، علاوه بر اين که حرمت آقای خاتمی برای ما عزيز است، ولی ما کار خودمان را انجام می‌دهيم. شرکت در جلسات مفيد است. تعامل و گفت‌وگو نيز خوب است، ولی ما بارها گفته‌ايم کار خودمان را ضمن احترام به همه انجام می‌دهيم.

کروبی در پايان گفت: اگر امکانات و قدرتی داشته باشيم و دولتی تشکيل دهيم، کار ما حزبی و تشکيلاتی است؛ اما از همه نيروها استفاده می‌کنيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کروبی: بارها گفته‌ايم که داوطلب ما حزبی است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016