پنجشنبه 21 شهریور 1387

مهدی کروبی: حسن روحانی کانديدای رياست جمهوری می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: مهدی کروبی گفت: ظاهرا قرار است آقای حسن روحانی در انتخابات رياست جمهوری آتی کانديدا شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، مهدی کروبی دبير کل حزب اعتماد ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حضور حسن روحانی در انتخابات رياست جمهوری گفت: ظاهرا قرار است که آقای روحانی کانديدای رياست جمهوری شود که اين امر خوبی است زيرا در مشارکت گسترده‌تر مردم تاثير خواهد گذاشت.
وی همچنين در پاسخ به سوالی در خصوص انتقادات اعضای حزب اعتماد ملی به اصلاح‌طلبان گفت:‌ همواره دوستان را به وحدت دعوت کردم اما عده‌ای صحبت‌هايی می‌کنند که موجب شکاف می‌شود. ولی همگان بايد ضرورت وحدت را درک کنند.
دبير کل حزب اعتماد ملی با رد اين مطلب که چون حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس شکست خورد، احتمالا در انتخابات رياست جمهوری نيز شکست خواهد خورد، اظهار داشت: در انتخابات مجلس نيروهای اصلی ما را رد صلاحيت کردند و آرايش نيروهای ما بهم خورد. رد صلاحيت ها و عدم صيانت از آرا موجب اين اتفاق شد.
وی افزود:‌حتی اگر فرض کنيم در مجلس شکست خورده‌ايم در انتخابات آينده حضور می‌يابيم و می‌بينيم که مردم رای می‌دهند يا خير. حرف ما يکی است و آن اينکه بگذاريد مردم انتخاب کنند و نيروهای خودسر و غيبی وارد نشوند تا کارهای غيرعادی انجام دهند اگر از آرا صيانت شود در انتخابات هم شکست بخوريم مهم نيست. امروز آقای مجيد انصاری پيش من بود و می‌گفت که در يک مسجد ۲ تا صندوق بود در يک صندوق ۶۰۰ رای داشتند و در ديگری هيچ.
مهدی کروبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه حضور شما برای کنار رفتن خاتمی بود گفت:‌ اگر خاتمی بخواهد بخاطر اينکه يک نفر حضور پيدا کرده است ديگر کانديدا نشود، همان بهتر که نيايد. اصلا اين توهين به آقای خاتمی است و من که هنوز اعلام نکردم که در انتخابات حضور می‌يابم. ولی اگر اعتماد ملی مرا بعنوان کانديدا معرفی کرد، آيا آقای خاتمی نبايد بيايد؟ يعنی اگر مجمع روحانيون آقای خاتمی را کانديدا کرد من نبايد بيايم؟ بنظر من اين حرفها ديگر رنگی ندارد.
کروبی به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اينکه آيا به نفع خاتمی کنار خواهيد رفت گفت اگر تصميم به حضور گرفتم به نفع هيچکس کنار نخواهم رفت همانطور که در دور قبل هم هرچه فشار آوردند به نفع هاشمی کنار بروم اين کار را نکردم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدی کروبی: حسن روحانی کانديدای رياست جمهوری می‌شود، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016