پنجشنبه 21 شهریور 1387

مهدی کروبی: آمارهای رئيس جمهور باعث تعجب همه شده است، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
دبير کل حزب اعتماد ملی گفت: گزارش رئيس جمهور در ديدار کارگزاران نظام با رهبری به گونه‌‏ای بود که انگار جامعه ما يک بهشت برين است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبر نگار "ايلنا"، مهدی کروبی که شب گذشته در سی و دومين نشست عمومی مجمع نمايندگان ادوار مجلس سخن می‌‏گفت، ‌در واکنش به سخنان يکی از سخنرانان مراسم که در سخنرانی خود تورم و گرانی را از دستاوردهای اصولگرايان خوانده بود، گفت: اينکه همه مشکلات را به اصولگرايان نسبت بدهيم مانند اين است که همه مشکلات در سال‌‏های قبل از دولت نهم را به اصلاح‌‏طلبان نسبت بدهيم.
وی افزود: بسياری از شما که در اينجا حضور داريد، اصولگرا هستيد و بايد در نظر داشته باشيد که گروهی که هم اکنون مسؤوليت دارد، عامل تورم و گرانی هستند نه کل اصوگرايان.
دبير کل حزب اعتماد ملی با تاکيد بر وحدت اصلاح طلبان اظهار داشت: من بارها گفته‌‏ام که چهره‌‏های اصلاح‌‏طلب بايد بيايند و دور هم بنشينند و به آسيب‌‏شناسی عملکرد خود بپردازند و نبايد اقدام به تحريک ديگران کرد.
کروبی در ادامه با انتقاد از گزارش رئيس جمهور در ديدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب گفت: گزارش رئيس جمهور به نحوی بود که انگار جامعه ما يک بهشت برين است، همه ما در آن جلسه مبهوت شديم و گفتيم جل‌‏الخالق از اين زندگی خوب و حتی آيت‌‏الله مقتدايی بعد از جلسه به من گفت واقعا جامعه ما اين طور است که ما خبر نداريم و در مجموع در آن جلسه چيزهای عجيب و غريب و البته شنيدنی مطرح شد.
وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد نخبگان و روحانيت در جامعه اظهار داشت: مردم ما نمی‌‏دانند از دست آخوندها و نخبگان دانشگاه چه کار کنند و زمانی که اين دو قشر را به مسند می‌‏آورند، اينها نسبت به قبل از قرار گرفتن در مسند طور ديگری حرف می‌‏زنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدی کروبی: آمارهای رئيس جمهور باعث تعجب همه شده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016