سه شنبه 26 شهریور 1387

مهدی کروبی: برای توسعه کشور، ميل دارم به دعوت‌ها پاسخ مثبت بدهم، ايسنا


به گفته سخنگوی حزب اعتماد ملی، مهدی کروبی دبيرکل اين حزب در جلسه دوشنبه شب شورای مرکزی «اعتماد ملی» اعلام کرد که « برای توسعه کشور» ميل دارد به دعوت‌ها برای کانديداتوری رياست جمهوری آينده پاسخ مثبت دهد.

اسماعيل گرامی‌مقدم در اين‌باره به خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) ‌گفت:‌ در جلسه شورای مرکزی حزب چندين مصوبه درباره دستورالعمل‌های مربوط به کنگره‌ حزب اعتماد ملی تصويب و گزارشی هم از سوی مسوولان کنگره ارائه شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوی حزب اعتماد ملی همچنين درباره سخنان دبيرکل اين حزب گفت: آقای کروبی در اين جلسه‌ عنوان کردند که برای توسعه‌ کشور ايران ميل دارم به اين دعوت‌ها پاسخ مثبت بدهم اما اين‌که می‌گويم همچنان تصميم نگرفته‌ام براساس شناخت از مسير سخت و دشوار، فراز و نشيب‌های فراروی جبهه اصلاحات و در يک کلام سنگلاخ بودن مسير تا دستيابی به اهداف اصلاح‌طلبی است و اين مهم‌ترين دغدغه‌ من است.

وی افزود: آقای کروبی تصميم حزب اعتماد ملی را براساس نهادينه‌ کردن کار حزبی و تاکيد بر فعاليت‌های حزبی ارزشمند خواندند و به عکس العمل‌های مثبت و منفی درباره نامزدی خود اشاره کردند و گفتند که شاهد تخريب‌هايی در همين راستا بوده‌ايم و متاثريم که چرا عده‌ای فضای سياسی کشور را اين‌قدر آلوده می‌کنند و حزب ما تنها گناهش اين است که تصميم حزبی گرفته و به همين دليل با هجوم‌های تخريبی مواجه شده است.

اين عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: آقای کروبی مجددا بر خويشتن‌داری اعضای حزب تاکيد کردند و گفتند درست است که مرد سياست هستم وسعی کرده‌ام فعاليت سياسی را حرفه‌ای پيش ببرم اما اهل سياسی کاری نيستم. اين‌که می‌گويم تصميمی نگرفته‌ام و دعوت حزب و برخی شخصيت‌های خارج از حزب را هنوز پاسخ نداده‌ام، به دليل شرايط سخت و دشواری است که متذکر شده‌ام.

وی اضافه کرد: آقای کروبی در اين جلسه عنوان کردند که همچنان مشغول مشورت با شخصيت‌های مختلف برای پيدا کردن راهکاری برای به حداقل رساندن موانع پيش روی اصلاح‌طلبان و انتخابات آتی هستم و قاعدتا ارزيابی من از حضور در انتخابات آينده و دست يافتن به حداقل‌ شرايط ورود به انتخابات ممکن است طی ۱۰ تا ۲۰ روز آينده به طول بيانجامد و پس از ماه مبارک رمضان با جمع‌بندی از مسائل و شرايط کنونی کشور که تمايل خدمتگزاری را برای هر دلسوزی به نظام ايجاد می‌کند، تصميم می‌گيرم.

وی خاطرنشان کرد: آقای کروبی گفتند که کسانی که چه در جبهه اصلاحات و چه خارج از اين دايره رفتارهای خلاف اخلاق از خود بروز داده‌اند، به نظر می رسد نه حزب را می‌شناسند نه شخصيت مرا. ما دوران سختی را پيش و پس از انقلاب گذرانده‌ايم و قطعا اين‌گونه تخريب‌ها هم اعتماد ملی و هم مرا در راهی که می‌پيماييم، نه تنها تضعيف نمی‌کند، بلکه منسجم‌تر و راسخ‌تر به تصميم خود خواهد کرد؛ لذا اميدوارم گروه‌های ديگر هم به ارزيابی نحوه‌ حضور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات بيانديشند نه اين‌که با اقدام يک حزب مقابله‌ تخريبی کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدی کروبی: برای توسعه کشور، ميل دارم به دعوت‌ها پاسخ مثبت بدهم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016