چهارشنبه 6 شهریور 1387

معاون حقوقی احمدی نژاد: شکايت وزارت کشور در قضيه کردان به قوت خود باقيست، ايسنا

- در صورت تکرار برخی حرف‌های نسنجيده شکايت می‌کنم


معاون حقوقی و پارلمانی رييس‌جمهور، صبح روز چهارشنبه در حاشيه نشست مشترک دولت با نخبگان، در مورد شکايت از سايت «الف» و روندی که تا کنون اين مساله طی کرده، گفت: وزارت کشور اين شکايت را مطرح کرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رحيمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در پاسخ به اين پرسش که گفته شده اين شکايت از طرف معاونت حقوقی و پارلمانی رييس‌جمهور صورت گرفته، افزود: معاونت حقوقی در واقع پناهگاهی برای شکايت کليه‌ی دستگاه‌های اجرايی است و در اين مورد خاص، ما به عنوان معاونت رياست‌جمهوری شکايتمان را بنا به دستور رييس‌جمهور پس می‌گيريم.

وی در پاسخ به اين پرسش که چه موقع اين شکايت را پس خواهيد گرفت؟ نيز گفت: من گفته‌ام اين شکايت را پس بگيرند اما شکايت واحد حقوقی وزارت کشور کماکان به جای خود باقيست و آن را پس نگرفته و موضوع را قابل تعقيب می‌داند و تعقيب می‌کند.

رحيمی ادامه داد: ما به عنوان معاونت حقوقی رييس‌جمهور طرح شکايت مستقلی انجام نمی‌دهيم. واحدی در معاونت حقوقی همه‌ی دستگاه‌های اجرايی و وابسته به دولت برای اين‌ که تفرقی ايجاد نشود و شکايت مستندی ارائه شود، دستگاهها را پشتيبانی حقوقی می‌کند و اين شکايت نيز اين‌ گونه است؛ در واقع در اين قضيه شاکی اصلی آقای کردان است و او از ما خواسته که حمايت حقوقی کنيم.

معاون حقوقی و پارلمانی رييس‌جمهور هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش که « آقای کردان اعلام کرده از رسانه‌ای شکايت ندارد» گفت: آن‌ها اعلام شکايت کرده‌اند و گفته‌اند ما را حمايت حقوقی کنيد و معاونت حقوقی رييس‌جمهور مستقلا طرح از کسی شکايت نکرده است؛ به همين خاطر چون گفته شد معاونت رياست‌جمهوری اين کار را کرده، آقای رييس‌جمهور دستور دادند که ما آن شکايت را که به نام معاونت هم نيست، ولی از معاونت آن‌جا رفته، پس بگيريم.

وی هم‌چنين درباره اظهارات يکی از نمايندگان تهران درباره مشابهت مدرک کردان و رحيمی گفت: اين حرف نسنجيده‌ای است، مثل خيلی از حرف‌های نسنجيده‌ای که تا کنون زده شده. اگر تکرار شود بنده شکايت می‌کنم، اين بار را گذشت کردم؛ چون ما در کشور مسووليم به صورت شبانه‌روز کار کنيم و اين چيزها مانع خدمت به مردم می‌شود. من اصلا به اين موضوع اهميت و جواب ندادم، اما اگر تکرار کنند می‌رويم محکمه، او می‌آيد و من هم می‌روم، او مستندات خود را می‌آورد و من نيز مستندات خود را می‌آورم.

وی ادامه داد: اصلا مدرک ارزشی ندارد. شما را در ارزيابی از کارهايتان در آخرت با مدرکتان ارزيابی می‌کنند يا خدمتتان به مردم؟ مردم من را ۳۰ سال است به عنوان خدمتگزار و نوکر خود می‌شناسند و هرگز از من نپرسيده‌اند کجا درس خوانده‌ای و چه مدرکی داری؟ اصلا کجای اين مدرک به داد خدمت من رسيده؟ من از اولين روزهای پس از انقلاب فعاليت خود را شروع و در نقاط و عرصه‌های مختلف فعاليت کرده‌ام، ۳۰ سال خدمت کردم و هرجا که رفتم در آن قسمت نمونه بودم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معاون حقوقی احمدی نژاد: شکايت وزارت کشور در قضيه کردان به قوت خود باقيست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016