چهارشنبه 6 شهریور 1387

دستور احمدی نژاد به وزير علوم برای ارزيابی مدارک تحصيلی برخی مديران، ايسنا


رييس جمهوری در نامه‌ای خطاب به دکتر زاهدی ـ وزير علوم، تحقيقات و فن‌آوری دستور داد درباره چگونگی ادامه تحصيل، اخذ مدرک و استفاده از بورس‌های تحصيلی در داخل و خارج بدون رعايت ضوابط آموزشی برخی از مديران بررسی جامعی انجام شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، دکتر محمود احمدی‌نژاد در اين نامه تاکيد کرده است: خيل عظيم مديران دلسوز و فداکار کشور در طول سه دهه بيشترين خدمات را به ملت عزيز و انقلاب اسلامی ارائه و بعضا با نثار جان خويش مسير خدمت‌رسانی صادقانه به کشور را هموار و تثبيت کرده‌اند.

متاسفانه تعداد قليلی از افراد در دوره مديريت خود بدون رعايت ضوابط آموزشی و خارج از مقررات جاری در داخل و خارج از کشور مدرک تحصيلی اخذ و از عناوين و مزايای آن بهره برده‌اند و همين، فرصت و بهانه لازم برای خدشه‌دار کردن حيثيت اکثريت قريب به اتفاق انسان‌های شريف و خدوم را فراهم آورده است. جهت صيانت از ساحت خدمتگذاران صديق ضروری است بررسی جامعی از چگونگی ادامه تحصيل، اخذ مدرک، استفاده از بورس‌های تحصيلی در داخل و خارج و چگونگی ارزيابی آن به‌ويژه از سال‌های ۱۳۶۴ به بعد توسط مديران انجام و گزارش آن را ارائه کنيد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دستور احمدی نژاد به وزير علوم برای ارزيابی مدارک تحصيلی برخی مديران، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016