شنبه 16 شهریور 1387

مهدی کروبی: تصميم‌گيری در مورد کانديداتوری برايم سخت است، ايسنا

ـ بر تعامل و رايزنی با همه گروه‌ها و سليقه‌ها تاکيد داريم

دبيرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به " ضرورت وجود رسانه‌های حرفه‌ای در کشور" گفت: بی‌گمان در عصری که موسوم به عصر اطلاعات است، وجود ابزاری به عنوان رسانه عاملی مهم در جهت تقويت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف در عرصه‌های مختلف مديريتی، فرهنگی و اجتماعی کشور خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از سحام نيوز حجت‌الاسلام و المسلمين مهدی کروبی روز جمعه طی سخنانی در ديدار تعدادی از اعضای شورای مرکزی و عمومی شاخه‌های دانشجويان و جوانان و ورزش و هنر حزب اعتماد ملی هم‌چنين با بيان اين‌که " روزنامه اعتماد ملی، ابزاری برای دفاع از حقوق ملت است" تصريح کرد: روزنامه اعتماد ملی تلاش داشته و دارد که از حقوق شهروندی همه مردم، ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی، گسترش آزادی‌های قانونی و مشروع دفاع کند و به نقد سالم گروه‌های سياسی ، اقتصادی و اجتماعی کشور بپردازد.

وی ادامه داد: هر چند ما دارای سليقه و گرايش خاص هستيم، اما روزنامه اعتماد ملی روزنامه‌ای ملی است و من از همه اساتيد، صاحبنظران و اصحاب فرهنگ و هنر می‌خواهيم در اين راه ما را ياری کنند تا ان‌شاء‌الله شاهد ارتقا روزنامه در انجام رسالتی که بر دوش دارد، باشيم.

صاحب امتياز روزنامه اعتماد ملی افزود: البته طبيعی است که روزنامه ضعف‌هايی هم داشته و دارد و خيرخواهان نيز نقطه نظرات خود را ارايه کرده‌اند و ما نيز همواره تذکرات لازم را در اين خصوص داده‌ايم و در تلاش هستيم، در پيشبرد برنامه‌ها و اهدافی که تعريف شده است، شتاب بيشتری بگيريم.

وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به تصميم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره انتخابات رياست جمهوری اظهار کرد: تصميم‌گيری در مورد آمدن و يا نيامدن در عرصه انتخابات برای من واقعاً سخت و مشکل است. به خصوص آن‌که شرايط و اوضاع کشوردر وضعی است که همه شاهد آن هستيم.

وی در عين حال با تاکيد بر اصل حضور در انتخابات رياست جمهوری تصريح کرد: ما ضمن پيشبرد کار حزبی خود، تاکيد زيادی بر تعامل و رايزنی با همه گروه‌ها و سليقه‌ها داريم.

کروبی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در سرنوشت کشور افزود: ما انتخاباتی می‌خواهيم که در آن رای مردم حفظ ، حقوق ملت حراست شود. ما انتخاباتی می‌خواهيم که امام و رهبری در صيانت از آن تاکيد داشته و دارند. انتخاباتی که ضمن رعايت حقوق، هرکس که در آن کانديدا شده و هرکس که در آن صاحب حق و رای است، در همه ابعاد و زوايا با دقت و وسواس خاص برگزار شود.

دبيرکل حزب اعتماد ملی تصريح کرد: در صورت چنين شرايطی است که شاهد حضور حداکثری مردم و ايجاد نشاط و شادابی در فضای کشور خواهيم بود و بدون شک زمينه‌های لازم برای توسعه کشور فراهم خواهد شد.

وی در انتهای سخنان خود با اشاره به لزوم استفاده از همه نيروها و پتانسيل‌ها در جهت توسعه و پيشرفت کشور تصريح کرد: حتی يک نفر از سرمايه‌های انسانی کشور نبايد هدر رود و بايد تلاش شود از همه فرصت‌ها و توانمندی‌ها برای رفع مشکلات موجود بهره‌مند شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدی کروبی: تصميم‌گيری در مورد کانديداتوری برايم سخت است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016