شنبه 23 شهریور 1387

اگر ۳۵۰۰ نفر مجاهد درعراق توسط رژيم اسلامی اسير و اعدام شوند مساوی با کشتار ۶۷ است! ناصر مستشار

از حرکت بسيار جالب سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت) در دفاع از حقوق انسانی مجاهدين بايد تقدير و ستايش کرد!
اگر ۳۵۰۰ نفر اعضای سازمان مجاهدين خلق ايران که در مقر اشرف در عراق هستند، خطراتی آنها را تهديد نمايد ويا در يک معامله سياسی بين عراق و امريکا و جمهوری اسلامی بدست رژيم خونخوار گرفتار آيند ،کشتاری مانند سال ۶۷ اتفاق خواهد افتاد که بعدا همه نيروهای سياسی ناله و فغان خواهند کرد که بارديگر بدست رژيم ضد انسانی حاکم بر ايران کشتار ديگر ی صورت گرفته است!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اگر اشخاصی مانند احمد تقوائی که اعضای سازمان مجاهدين خلق را به مسلخ گاه رژيم اسلامی برای سلاخی هدايت می کنند زير ذره بين قرار بدهيم ، کاملا روشن و واضح متوجه خواهيم شد که اين افراد مانند جغد وکفتار تنها برای سوگواری پس از کشتار آفريده شده اند.در همينجا بايد به همه سازمانهای سياسی اعلام نمود، قبل از آنکه کشتاربزرگی ديگر از اعضای سازمان مجاهدين خلق ايران در اين دوره بدست رژيم اسلامی صورت بگيرد و نيروهای سياسی مذبور بی تفاوت بمانند ، نشان داده خواهد شد که آنها تنها بدنبال برگزاری مراسم های ساليانه خود در جستجوی سوژه ائی هستند بنابراين بهتر است از هم اينک با توطئه رژيم ضد انسانی مقابله کنند تا در آينده به پشيمانی و افسوس و عذاب وجدان گرفتار نشوند. بس است نوشدار پس از مرگ سهراب ! به مرگ و اسارت انسانهائی که توسط حکومت اسلامی صورت می گيرد که شايد با ما يکسان نمی انديشند بايد احساس همبستگی و مقاومت نشان داد تا آشتی ملی بزرگ در ميان مخالفان جمهوری اسلامی بوجود بيايد. رژيم اسلامی اسلامی بی تفاوتی مارا آرزو می کند ،بايستی برخلاف اميال کثيف رژيم اسلامی عمل نمائيم تا اعتماد مردم ايران را بدست آوريم! در کشور های اروپائی حتی حيوانات از حقوق اساسی برخوردارند! آيا اعضای سازمان مجاهدين خلق ايران از حيوانات کمتر هستند!
از حرکت بسيار جالب سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت) در دفاع از حقوق انسانی مجاهدين بايد تقدير و ستايش کرد!
همه نيروهای سياسی بايد نسبت به شکل گيری اين فاجعه حساس و هوشيار باشند! آزمون بزرگ در برابر همه نيروهای سياسی قرار گرفته است!رژيم اسلامی تا کنون توانسته است از تفرقه واختلافات همه نيروهای سياسی سود ببرد تا براريکه قدرت بماند ، اما اين بار همه نيروهای سياسی بايد برای يکبار هميشه آزوهای منحوس رژيم ملايان را نقش بر آب کنند تا در نزد مردم اعتبار و صلاحيت و اعتماد کسب نمايند!رژيم اسلامی تا کنون بعضی از نيروهای سياسی را که بايک ديگر اختلاف سليقه و تضاد فکری دارند با شعبده بازی های رنگارنگ ودجال گری در روبروی يک ديگر قرار داده است تا آنها برضد هم بجنگند تا رژيم آنها را در برابر مردم بی هويت و بی ريشه نشان دهد! بيائيم برای يکبار هميشه اين دايره شيطانی رژيم اسلامی را بشکنيم تا رژيم اسلامی نااميد وسر افکنده شود اما مبارزه ملی و سراسری عليه ايران ستيزان حاکم برايران در همه سطوح استوار و پايدار گردد!
اگر اين بار فاجعه ای ديگر عليه اعضای سازمان مجاهدين در عراق رخ دهد و نيروهای سياسی بدان بی تفاوت بمانند تمام نيروهای آزاديخواه جهان نيز از مردم و بخصوص نيروهای سياسی ناميد خواهند شد وديگر به همبستگی ما اعتقادی نخواهند داشت!

Copyright: gooya.com 2016