دوشنبه 25 شهریور 1387

علی لاريجانی: گزارش بررسی مدرک کردان به من نرسيد، مهر

- نگفتم فضا برای استيضاح رئيس جمهور مساعد است


رئيس مجلس شورای اسلامی در خصوص خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر اينکه او فضای مجلس را برای استيضاح رئيس جمهور مساعد دانسته است، گفت: من نگفتم فضا برای استيضاح رئيس جمهور مساعد است بلکه از من سئوال کردند که آيا مجلس می تواند رئيس جمهور را استيضاح کند و من هم گفتم بله می تواند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاريجانی شب گذشته در حاشيه مراسم افطاری با خبرنگاران پارلمانی، در پاسخ به سئوال خبرنگار پارلمانی مهر، اظهار داشت: سخنی که برخی رسانه ها از من نقل کرده اند شيرين کاری خبرنگاران است در حالی که من فقط گفته بودم بر اساس آئين نامه داخلی مجلس امکان استيضاح رئيس جمهور وجود دارد اما به هيچ وجه مجلس به دنبال چنين چيزی نيست و اصلا اين خوش سليقگی به حساب نمی آيد.

رئيس قوه مقننه در پاسخ به سئوال ديگر خبرنگار مهر مبنی بر اينکه آيا گزارش رئيس کميسيون آموزش درباره مدرک تحصيلی کردان ارائه شده است، بيان داشت: گزارش کميسيون آموزش هنوز به من تحويل داده نشده اما احتمالا ظرف چند روز آينده به من داده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به من گفته شده است که کميسيون آموزش استعلام های لازم را انجام داده و گزارش مربوطه در حال جمع بندی است و اگر در اختيار من قرار بگيرد من هم در اختيار مجلس خواهم گذاشت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی لاريجانی: گزارش بررسی مدرک کردان به من نرسيد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016