شنبه 30 شهریور 1387

رحيم مشايی: اسرائيل مرده است و تنها تشيع جنازه آن را به تاخير می‌‏اندازند، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
رئيس سازمان ميراث فرهنگی با تاکيد بر اينکه روز قدس به تمام آزادی‌‏خواهان جهان تعلق دارد، ‌‏افزود: روز قدس، روز تجلی ايمان، عشق به محرومان و روز نشان دادن دندان‌‏های دراکولاست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، اسفنديار رحيم‌‏مشايی در مراسم ثبت آيين رمضان و روز قدس اظهار داشت: روز جهانی مقدس منحصر به ايران نيست و به جهان اسلام و فراتر از آن تعلق دارد.اين روز، مرواريد درخشانی است که درخشش آن، تمام زوايای تاريک که در سايه حاکميت ستم پديد آمده است را روشن می‌‏کند.
وی با تاکيد بر اينکه روز قدس تنها متعلق به ايران و اسلام نيست، تصريح کرد: اين روز جهانی و متعلق به جهان است. روز قدس صف‌‏بندی تاريخی است که بايد در گذشته شکل می‌‏گرفت که اين‌‏طور نشد.
وی احمدی نژاد را شخصيت برجسته‌‏ای خواند که اهميت قدس و صهيونيسم را به خوبی شناخته و تيری را ازچله کمان به سمت مرکزيت کفر نشانه رفته است.
معاون رئيس‌‏جمهور در ادامه با اشاره به فرا رسيدن هفته دفاع مقدس ادامه داد:دفاع مقدس حادثه‌‏ای بود که آغاز و پايان آن سال ۵۹ و ۶۸ نيست، بلکه مصاف تمام و کمال حق و باطل بود.اين ملت با دست خالی در برابر يکی از قوی‌‏ترين نيروهای زمينی منطقه ايستاد.
وی ادامه داد: ظاهر جنگ تمام شده است اما منطق آن برقرار است. دفاع مقدس يک فرهنگ و مکتب بود که زنده است؛همانطور که شهيدان زنده‌‏اند.
مشايی ايستادگی ايران در مساله هسته‌‏ای را سندی برای صداقت و راست گويی ملت دانست و خاطر نشان کرد: ايستادگی در مساله هسته‌‏ای پيروزی بزرگی برای ما بود.
رئيس سازمان ميراث فرهنگی در پايان تاکيد کرد: اسرائيل مرده است و تنها تشيع جنازه آن را به تاخير می‌‏اندازند.

Copyright: gooya.com 2016