شنبه 30 شهریور 1387

احمدی نژاد: اسرائيل يک عقب افتاده سياسی است، انديشه های اسرائيل بزرگ و کوچک همه مرده است، مهر

دکتر احمدی نژاد تاکيد کرد: به فضل الهی دوران صهيونيسم رو به پايان و انديشه های اسرائيل بزرگ و کوچک همه مرده است. اسرائيل يک عقب افتاده سياسی است و اميدوارم به زودی آن روز بزرگ يعنی روز آزادی انسان و حاکميت عدالت به وقوع بپيوندد .
به گزارش خبرنگار مهر ، دکتر محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری اسلامی ايران در مراسم ثبت ملی آيينهای رمضان و آيين روز جهانی قدس با بيان اين مطلب اظهار داشت : روز قدس تجلی صف بندی تاريخی مومنان، آزاديخواهان، عدالت طلبان در برابر همه ستمها، فسادها و خودخواهی هاست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: روز قدس روزی است که متعلق به همه بشريت، خوبيها و زيباييهاست به طوری که اين روز پنجره ای به سوی حاکميت حق و آزادی بر کل بشريت است.

رئيس جمهوری تاکيد کرد: رژيم صهيونيستی و انديشه صهيونيسم عصاره و خلاصه همه زشتيهاست. پايه اين رژيم بر دروغ و نيرنگ است و ادامه حيات آن بر تجاوز و اشغالگری است، به طوری که خلاصه همه جنايتها و جنايتکاران را در تاريخ عمر اين رژيم می بينيم.

رئيس شورای عالی امنيت ملی کشورمان تصريح کرد: رژيم صهيونيستی امروز با استفاده از مراکز اصلی قدرت، ثروت و سياست و از همه مهمتر استفاده از رسانه های جهان توانسته است تا حدودی به اهداف شوم خود دست پيدا کند. امروز تنها اين ملت فلسطين نيست که با انديشه سياه و غير انسانی رژيم صهيونيستی دست به گريبان است، صهيونيسم يک اقليت محض است که حدود دو هزار نفر کادر اصلی دارد اما با استفاده از قدرت رسانه ها توانسته تا حدودی به اهداف شوم خود دست يابد.

وی ادامه داد : صهيونيستها در اصل زمينه ساز چپاول و ابزار سلطه قدرتها هستند به طوری که امروز کشورهای دورافتاده در اقيانوسيه و حتی جنوب آمريکا وقتی می خواهند با قدرتهای بزرگ قراردادی ببندند مکلفند تا به عنوان پيش نياز با اين رژيم همکاری کنند و منافع آنها را به رسميت بشناسند.

دکتر احمدی نژاد افزود: روز قدس گرچه از مسير آزادی فلسطين خواهد گذشت اما متعلق به همه انسانهاست. محل تلاقی انسانهای موحد با انسانهای ظالم است.

وی در ادامه سخننان خود به ثبت ملی روز قدس اشاره کرد و گفت: بنده اميدوارم همه ملتها همچون ملت ايران حرکت کنند و اين روز را ثبت کنند تا ما هر چه زودتر شاهد ثبت جهانی قدس باشيم زيرا آزادی قدس ريشه فساد و انديشه های شيطانی بر جهان را از بين خواهد برد.

دکتر احمدی نژاد همچنين با اشاره به راهپيمايی روز قدس گفت : درراهپيمايی روز قدس ملت ايران هم قدر خود را می داند و هم قدر آرمانهای الهی را. بنده مطمئنم مراسم روز قدس امسال پرشورتر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد و همچنين از ديگر ملتهای جهان دعوت می کنم در اين روز به ميدان بيايند زيرا اين روز روز اقتدار انديشه پاک در برابر ظلم و تباهی است.

رئيس جمهور تاکيد کرد: به فضل الهی دوران صهيونيسم رو به پايان است. انديشه های اسرائيل بزرگ و کوچک همه مرده است. اسرائيل يک عقب افتاده سياسی است و اميدوارم به زودی آن روز بزرگ يعنی روز آزادی انسان و حاکميت عدالت به وقوع بپيوندد .

وی همچنين با اشاره به ماه مبارک رمضان و ايام قدر گفت: ماه مبارک رمضان و ايام قدر زمان شهادت انسان کامل و معيار حق است. رمضان فرصت الهی برای بشريت است، فرصت طلايی برای بازگشت به خود و خدا و طی مسير کمال با سرعت نور است. اينکه يک شب بهتر از هزار شب است يعنی رفتن ره صد ساله در يک شب و اين از الطاف خداوند است.

احمدی نژاد گفت: آيينهای رمضان تجلی شور و نشاط مومنان در ضيافت الهی است.

رئيس جمهور افزود: بنده اميدوارم همزمان با ثبت ملی اين آيينها ما شاهد ترويج و معرفی اين آيينها به ملل ديگر باشيم.

در اين مراسم و پيش از سخنان دکتر محمود احمدی نژاد اسفنديار رحيم مشايی معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری به سخنرانی پرداخت.

در اين مراسم همچنين سفير فلسطين در جمهوری اسلامی ايران نيز در رابطه با روز قدس و فلسطين سخنرانی کرد.

Copyright: gooya.com 2016