پنجشنبه 4 مهر 1387

عبدالله ناصری: رويکرد خاتمی نسبت به حضور در انتخابات مثبت است، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
عضو شورای عالی بنياد باران گفت: دغدغه جدی خاتمی در مقطع فعلی ميزان مشارکت مردم در انتخابات رياست جمهوری آينده است.

عبدالله ناصری در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با اشاره به ديدار شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با خاتمی،گفت: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با هدف دعوت از محمد خاتمی برای حضور در انتخابات رياست جمهوری آينده با وی ديدار کردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: بررسی شعارهای انتخاباتی از سوی اصلاح طلبان، نحوه رويکرد اصلاح طلبان بعد از انتخابات رياست جمهوری و تجديدنظر نسبت به نحوه عملکرد گذشته اصلاح طلبان در قوه مجريه از جمله مباحث مهمی بود که در اين ديدار انجام پذيرفت.
عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدين انقلاب در ادامه تصريح کرد: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جمع بنديشان از اين ديدار و اينکه خاتمی رويکرد مثبت‌‏تری نسبت به حضور در انتخابات از خود نشان داده است، رضايت بخش بود.
وی تاکيد کرد: بر اساس برخی اطلاعات و اخباری که دارم هر چه که به زمان انتخابات نزديک می‌‏شويم امکان اينکه خاتمی در انتخابات حضور يابد بيشتر می‌‏شود.
ناصری به دغدغه‌‏های خاتمی برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت:يکی از دغدغه‌‏های خاتمی چگونگی حضور در انتخابات و نيز تعريف و تبيين اصلاحات است.
وی تاکيد کرد: گاهی مطالبی به نام اصلاح طلبی مطرح می‌‏شود که در چارچوب منشور تعيين شده اصلاحات نيست و اين به روند جريان اصلاح طلبی آسيب می‌‏رساند.
مدير عامل اسبق خبرگزاری ايرنا با بيان اينکه عملکرد اصولگريان در طی چند سال اخير باعث بی‌‏تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت‌‏شان شده است،اظهار داشت: نگرانی جدی خاتمی در مقطع فعلی اين است که مردم چقدر حضورشان در انتخابات را جدی می‌‏گيرند؟هر چند اکثر صاحب نظران سياسی بر اين اعتقادند که حضور خاتمی در انتخابات بخش قابل توجهی از آراء خاموش را به صحنه می‌‏آورد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عبدالله ناصری: رويکرد خاتمی نسبت به حضور در انتخابات مثبت است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016