جمعه 5 مهر 1387

سانسور سخنان عبدالله نوری در روزنامه ها و رسانه های نزديک به اصلاح طلبان، ادوار نيوز

ادوارنيوز: سخنان عبدالله نوری در جمع روزنامه نگاران که به منزله شکستن سکوت چندين ساله وزير کشور دوران اصلاحات تلقی می شود، در روزنامه ها و سايت های نزديک به اصلاح طلبان مجال انتشار نيافت.

به گزارش خبرنگار ادوارنيوز، روزنامه های کار گزاران، اعتماد ،خبرگزاری ها و سايت های نزديک به اصلاح طلبان از درج متن سخنان نوری که روز دوشنبه انتشار يافته است خودداری کردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يک منبع آگاه نزديک به عبدالله نوری در اين خصوص گفت: به دنبال انتشارگزارشاتی گزينشی و جهت دار از سخنان آقای عبدالله نوری در جلسه عصر پنج شنبه با روزنامه نگاران، بنا بر هماهنگی صورت گرفته با ايشان، متن کامل اين سخنان برای رسانه های جمعی ارسال شد که متاسفانه هيچ کدام از روزنامه ها اقدام به انتشار آن نکردند.

اين منبع آگاه نزديک به نوری از دليل سانسور سخنان عبدالله نوری ابراز بی اطلاعی کرد.

با اين وجود گفته می شود سخنان صريح عبدالله نوری مبنی بر لزوم ايستادگی در برابر قدرت و آمادگی برای پرداخت هزينه در اين راه و همچنين انتقاد او به محمد خاتمی و اصلاح طلبان به دليل از دست دادن فرصت ها و سرزنش آنان به دليل"گرفتن رای از مردم و تعامل با ديگران"، يکی از دلايل اصلی عدم پوشش اين خبر در رسانه های اصلاح طلبان بوده است.

اين در حالی است که محمد خاتمی رييس جمهور سابق و رييس شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز در سخنانی در جمع اعضای جبهه اصلاحات هواداران خود را به دليل سر دادن شعار "يا خاتمی، يا هيچ کس" سرزنش کرد.

با وجود انتشار سخنان کامل عبدالله نوری، در سايت های خبری مختلف، سايت ياری نيوز که برای پوشش اخبار و تبليغ حضور خاتمی در انتخابات رياست جمهوری راه اندازی شده است در خبری کذب از پشتيبانی همه جانبه عبدالله نوری از نامزدی خاتمی خبر داده است.

Copyright: gooya.com 2016