سه شنبه 12 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع بازنشستگان معترض جاده اصفهان به شهر کرد را مسدود کرد، با مردم

تجمع اعتراضی بازنشستگان کارخانه ذوب آهن اصفهان باعث مسدود شدن کامل اتوبان ارتباطی اصفهان به شهرکرد شد .
تجمع اعتراض آميز بازنشستگان کارخانه ذوب آهن اصفهان که خواهان افزايش حقوق بازنشستگی و همسان سازی حقوق خود با ساير بازنشستگان هستند باعث مسدود شدن اتوبان ارتباطی اصفهان به شهرکرد و مختل شدن عبور مرور در اين شاهرای ارتباطی گشت .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين تجمع که از ساعات اوليه صبح امروز شروع گشته تا لحظه مخابره اين خبر ادامه دارد و رفته رفته رنگ و بوی خشونت آميز به خود می گيرد . اکنون باند ارتباطی شهرکرد به اصفهان نيز توسط اين جمع مسدود گشته است .
نيرو های امنيتی و راهداری استان اصفهان با مسدود نمودن راه های منتهی به اين کارخانه سعی بر کاهش حجم اين تجمع دارند که تا اين لحظه موفق به اجرای خواسته خود نگشته اند .
کارخانه ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۵۰ شمسی تاسيس گشته و تخمين زده می شود در حدود ۴۵۰۰۰ نفر بازنشسته داشته باشد . به گفته معترضان علاوه بر تبعيضی که ميان حقوق بازنشستگان اين کارخانه با ساير ارگان ها و سازمان های دولتی وجود دارد در ميان بازنشستگان اين کارخانه نيز تبعيض هايی وجود دارد .

منبع : با مردم





















Copyright: gooya.com 2016