چهارشنبه 18 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشته شدن يکی از افراد حاضر در تجمع مردم خمينی شهر در حمله نيروهای انتظامی، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: روز دوشنبه، تعدادی از مردم خمينی شهر تجمع اعتراض آميزی در مقابل فرمانداری خمينی شهر برگزار کردند. تعدادی از حاضرين در اين تجمع، انگيزه مردم خمينی شهر از برگزاری اين تجمع را اعتراض به بازداشت دهها تن از عزاداران و اعضای هيئت های زنجير زنی خمينی شهر در روز قبل از برگزاری تجمع دانستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به گفته اين افراد، روز يک شنبه عزاداران يکی از هيات های مذهبی خمينی شهر اقدام به زنجير زدن با زنجيرهای تيغ دار نمودند که اين موضوع با دخالت نيروی انتظامی برای جلوگيری از ادامه زنجيرزنی هيات مذکور مواجه شد که با مقاومت زنجيرزنان به درگيری و خشونت کشيده شده و تعدادی از اين افراد بازداشت شدند.

بر اساس اين گزارش، صبح روز دوشنبه مردم معترض به بازداشت افراد دستگير شده با برگزاری تجمعی در مقابل فرمانداری خمينی شهر، خواستار آزادی افراد بازداشت شده توسط نيروی انتظامی شدند که اين تجمع با دخالت نيروی انتظامی به تشنج کشيده شده ، بطوريکه پس از حمله مردم به سمت فرمانداری خمينی شهر، نيروی انتظامی به استفاده از گاز اشک آور و تيراندازی هوايی روی آورده و مردم حاضر را متفرق کرد.

بر اساس گزارش های مردمی و آمار غير رسمی، يک نفر از افراد حاضر در تجمع در اثر حمله نيروهای انتظامی کشته شده و حال يکی ديگر از افراد حاضر در تجمع وخيم گزارش می شود.

هنوز صحت و سقم اين خبر توسط منابع رسمی تائيد نشده است.





















Copyright: gooya.com 2016