سه شنبه 24 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پژاک: ديگر ادعای جدايی کردها از ايران، عراق، ترکيه و سوريه را مطرح نمی کنيم، انتخاب


خبرگزاری انتخاب : روزنامه اکشام چاپ ترکيه در شماره امروز خود در گزارشی نوشت: ايران گروهک پژاک که از آن به عنوان شاخه ايرانی حزب کارگران کردستان پ ک ک نام برده ، می شود را شکست داد



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گروهک تروريستی پژاک امروز اعلام کرد: به فعاليتهای تجزيه طلبانه پايان داده است و ديگر ادعای جدايی کردها از حکومتهای مرکزی ايران عراق ترکيه و سوريه را مطرح نمی کند.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری انتخاب، روزنامه اکشام چاپ ترکيه در شماره امروز خود در گزارشی نوشت: ايران گروهک پژاک که از آن به عنوان شاخه ايرانی حزب کارگران کردستان پ ک ک نام برده ، می شود را شکست داد.

بر اين اساس اين گروهک اعلام کرد: به فعاليتهای تجزيه طلبانه پايان داده است و اعلام کرد که خواستارجدايی کردها از حکومتهای مرکزی ايران عراق ترکيه و سوريه نيست.

اين گروهک که در مناطق کوهستانی در مثلث ايران ، عراق و ترکيه پناه گرفته است تصميم گرفت به مبارزه مسلحانه پايان دهد.

گروهک پژاک اعتراف کرد که به علت کمبود منابع و امکانات از توان کافی برای ادامه فعاليت های خود برخوردار نيست.

گروهک تروريستی پژاک که پيشتر بارها با نيروهای دولتی ايران وارد درگيری های شديد شده بود، به گروه پ ک ک که در منازعه با دولت مرکزی ترکيه است نيز توصيه کرده است از مبارزه مسلحانه و انديشه تجزيه طلبی صرف نظر کند.





















Copyright: gooya.com 2016