پنجشنبه 17 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراسم چهاردهمين سالگرد مهدی بازرگان مجدداً برگزار نشد، ايلنا

صباغيان: مخالفتی از سوی مسئولان، برای برگزاری مراسم به ما ابلاغ نشد
برای برگزاری مراسم يادبود شخصيتها، نيازی به مجور نيست

تهران- خبرگزاری کار ايران
مراسم بزرگداشت چهاردهمين سالگرد مهندس بازرگان به دليل مخالفت مسئولان مجدداً برگزار نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار "ايلنا" مراسم چهاردهمين سالگرد بزرگداشت مهندس مهدی بازرگان که قرار بود امروز در حسنيه ارشاد برگزار شود به گفته مسئولان برگزار کننده به دليل مخالفت نهادهای مسئول برگزار نشد.
اين مراسم که در ابتدار قرار بود سوم بهمن برگزار شود به دليل آنچه که از سوی فرماندار تهران "عدم صدور مجوز" برای اين مراسم ناميده شد، لغو شد.
در پی لغو مجدد مراسم چهاردهمين سالگرد مهندس بازرگان، هاشم صباغيان وزير کشور دولت موقت و از مسئولان برگزار کننده اين مراسم در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با انتقاد از جلوگيری از برگزاری مراسم يادبود مهندس بازرگان، گفت:خانواده مهندس بازرگان برای بار دوم طی درخواستی به استانداری تهران، به مسئولان برگزاری مجدد اين مراسم را اطلاع دادند و هيچ پاسخ منفی هم از سوی استانداری تهران دريافت نکردند.
هاشم صباغيان افزود: از حدود ساعت ۱۱ امروز با حضور برخی افراد مسئول در جلوی حسينيه ارشاد، از برگزاری اين مراسم جلوگيری به عمل آمد.
وی در پاسخ به اين سوال که آيا از سوی مسئولان مجوزی برای برگزاری اين مراسم صادر شد؟ گفت: برای برگزاری مراسم يادبود آن هم در يک فضای سربسته نيازی به مجوز وجود ندارد و در طی ۱۴ سالی که مراسم سالگرد مهندس بازرگان را برگزار می‌‏کرديم بحث مجوز مطرح نبوده و منطقی نيست که برای برگزاری مراسم يادبود مجوزی اخذ کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016