سه شنبه 22 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرب و شتم خبرنگار مهر در راهپيمايی ۲۲ بهمن ساری توسط مامورين نيروی انتظامی، مهر

ساری - خبرگزاری مهر: در مراسم پايانی راهپيمايی ۲۲ بهمن مردم ساری که در ميدان شهدا صورت گرفت ، خبرنگار مهر در ساری هنگام سخنرانی وزير تعاون مورد ضرب و شتم و فحاشی برخی مامورين حاضر در صحنه قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر در ساری، اين اتفاق زمانی آغاز شد که يکی از شهروندان خانم که در راهپيمايی شرکت داشت به همراه فرزند خردسالش قصد تحويل نامه ای به وزير تعاون را داشت که با ممانعت و برخورد اهانت آميز يکی از محافظين همراه وزير تعاون مواجه شد.

اين اقدام که مورد ناراحتی و اعتراض خبرنگار مهر(حسين قربانی) شده بود ، بعد از تذکر خبرنگار مهر به مامور مورد نظر ، متاسفانه با دخالت غير مسوولانه و نا مناسب برخی ماموران نيروی انتظامی مستقر در جايگاه مواجه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنگار مهر پس از انتقاد به نحوه برخورد صورت گرفته ، توسط برخی مامورين نيروی انتظامی و در مسيرانتقال به فرماندهی انتظامی مازندران ، با تهديد ماموران مواجه و سپس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ماموران مذکور بدون هر گونه توجيهی بلافاصله با ضرب و شتم و انتقال خبرنگار مهر به داخل خيابانی مجاورمحل برگزاری راهپيمايی، اقدام به زدن دستبند، کتک کاری و فحاشی و استفاده از گاز اشک آور کردند(!) که در جريان اين حوادث بويژه پرتاب گاز اشک آور برخی مردم از جمله يک کودک خردسال نيز آسيب ديدند.

سپس با وساطت مردمی که شاهد صحنه بودند ، خبرنگار مهر جهت انجام مراحل درمانی به يکی از مراکز درمانی و پزشکی توسط همکاران خبری ديگر رسانه ها اعزام شد.

اين اقدام در روز جشن سی امين سالگرد پيروزی انقلاب سبب تکدر خاطر و گلايه مسئولان، برخی نمايندگان مجلس و نيز رايزنی آنان برای بررسی موضوع شده است.

قرار است مسئولان استان ساعت ۱۸ امروز جلسه ای با موضوع حادثه مذکور تشکيل دهند. در عين حال مسئولان انتظامی ارشد استان تقاضا کرده اند که اين موضوع خاتمه يافته تلقی شود. در عين حال مديرکل امنيتی استان و رئيس شورای تامين استان در تماس تلفنی با خبرنگار مهر از وی دلجويی کرد.

مديريت خبرگزاری مهر اين اقدام ناشايسته با همکار خود را که برای انعکاس هر چه بيشتر و بهتر حضور مردم در راهپيمايی ۲۲ بهمن تلاش می کرد، محکوم و در حال پيگيری موضوع از مبادی ذيربط است.

خبرنگار مهر هم اکنون در پزشکی قانونی و طی مراحل درمانی است .





















Copyright: gooya.com 2016