دوشنبه 28 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گروگان گرفتن شهروندان ايرانی از سوی نيروهای مرزبانی عراق، مهر

نيروهای مرزبانی عراق اخيرا در چند نوبت ضمن ورود غير قانونی به خاک کشورمان تعدادی از اتباع ايرانی در شهرهای مرزی را به گروگان گرفته و به خاک عراق منتقل کرده اند.
داريوش قنبری نماينده ايلام که با خبرنگار پارلمانی مهر گفتگو می کرد با اعلام اين خبر تصريح کرد: در يک نوبت ۱۸ نفر و در نوبت ديگر ۵ نفر و در دو نوبت ديگر دو نفر از شهروندان ايرانی به صورت انفرادی از سوی نيروهای عراقی به گروگان گرفته شده اند و البته همه اين افراد به سرعت آزاد و به کشور بازگردانده شده اند اما اين نوع تحرکات عراق مشکوک به نظر می رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قنبری اظهار داشت: اين افراد عمدتا در نقاط مرزی شهرستان مهران به اسارت نيروهای عراقی درآمده اند.

وی تاکيد کرد: هنوز ما نمی دانيم علت اين نوع اقدامات عراقی ها چيست و جا دارد مسولان مربوطه ماجرا را پيگری کنند تا مشخص شود آيا در ورود نيروهای عراقی به ايران و گروگان گيری شهروندان اشتباهی رخ داده يا اينکه تعمدی در کار بوده است.

قنبری در پايان بيان داشت: تحرکات اخير نيروهای عراقی مشکلاتی را برای شهروندان کشورمان در مرز عراق به وجود آورده است و گويا نيروهای عراق قصد آزار و اذيت اتباع ايرانی را دارند.





















Copyright: gooya.com 2016