دوشنبه 12 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحصن ۱۵۰۰ نفر از دانشجويان دانشگاه صنعتی اصفهان در شامگاه روز يک شنبه، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: بنابر گزارش های دريافتی از دانشگاه صنعتی اصفهان، بيش از ۱۵۰۰ نفر از دانشجويان اين دانشگاه در حمايت از انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه صنعتی اصفهان در دانشگاه تحصن کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از تشکيل هيات منصفه دانشگاه صنعتی برای بررسی مسائل اخير و خبرهايی که از احتمال صدور رای انحلال انجمن اسلامی دانشجويان توسط اين هيات به گوش رسيد، بيش از ۱۵۰۰ نفر از دانشجويان دانشگاه صنعتی اصفهان با تحصن در اين دانشگاه مسئولين دانشگاه اخطار دادند که در تصميم گيری های خود دقت بيشتری داشته باشند. اين تحصن شب گذشته انجام شد. دانشجويان حاضر در تجمع با سر دادن شعارهای “نصر من الله و فتح القريب/مرگ بر اين دولت مردم فريب” “جمهوری اسلامی اين آخرين پيام است، جنبش دانشجويی آماده قيام است” و “آزادی انديشه/بی انجمن نميشه” به سياست های دولت نهم در خصوص حذف تشکل های منتقد اعتراض کردند.

شايان ذکر است در جلسه هيات منصفه که صبح امروز برگزار شد علاوه بر اعضای رسمی، دو نفر از اعضای يک تشکل اصولگرای اين دانشگاه نيز حضور داشته که آنان خواستار انحلال انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان شدند.طبق اعلام قبلی، هيات منصفه بايد رای خود را تا عصر امروز اعلام می کرد ولی با توجه به تحصن برگزار شده، اين هيات اعلام رای خود را به روز چهارشنبه موکول کرده است.

صبح امروز نيز دانشجويان دانشگاه صنعتی در تحصنی اعتراض خود را به فشارهای وارد شده به انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اعلام کردند.





















Copyright: gooya.com 2016