سه شنبه 11 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار جمعی از فعالان مدنی کرمانشاه با خانواده زندانيان سياسی کُرد، سازمان حقوق بشر کردستان

خبرگزاری ديده‌بان حقوق بشر کردستان: تعدادی از فعالان مدنی کرمانشاهی به مناسبت ايام نوروز با قصد دلجويی از خانواده زندانيان سياسی ديدارهايی را با خانواده برخی از اين زندانيان در شهرهای کامياران و سنندج انجام دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طی اين ديدارها بلال مرادويسی عضو شورای مرکزی شعبه کرمانشاه سازمان ادوار تحکيم وحدت، ژيلا گل عنبر عضو کمپين يک ميليون امضاء، کاوه قاسمی کرمانشاهی عضو سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان، آژوان رازيانی و تعدادی ديگر از فعالان کرمانشاهی با حضور در منزل فرزاد کمانگر، ياسر گلی و روناک صفارزاده با خانواده‌های ايشان ملاقات کردند.

در اين ديدارها فعالان کرمانشاهی با ابراز تأسف از بازداشت و زندانی کردن فعالان سياسی و عقيدتی، مقاومت آنان و همچنين ايستادگی خانواده‌ها را شايسته‌ی تقدير دانستند و ضمن اطلاع از آخرين وضعيت اين زندانيان ابراز اميدواری نمودند که طی سال جديد امکان آزادی آنان فراهم گردد.

همچنين فعالان کرمانشاهی در جريان سفرشان به سنندج توانستند با هانا عبدی که به تازگی از زندان آزاد شده و نيز فاطمه گفتاری که در مرخصی نوروزی به سر می‌برد ديدارهايی داشته باشند.





















Copyright: gooya.com 2016