شنبه 15 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات شيرين عبادی با سعيد مرتضوی و قاضی حداد در آينده نزديک، ايلنا

وکيل کانون مدافعان حقوق بشر از ديدار شيرين عبادی با قاضی مرتضوی و قاضی حداد در آينده نزديک خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا: وکيل کانون مدافعان حقوق بشر از ملاقات شيرين عبادی با دادستان و معاون امنيت دادسرای عمومی و انقلاب تهران در اينده نزديک خبر داد.
سيد محمود عليزاده طباطبايی در گفت وگو با خبرنگار ايلنا گفت: پس از ارجاع پرونده به شعبه اول دادسرای انقلاب چندين بار در دادسرا حاضر شده و توضيحات و مدارک لازم را ارائه کردم، اما تاکنون در اين زمينه تصميمی گرفته نشده است.
وکيل کانون مدافعان حقوق بشر افزود: در مراجعه قبل از پايان سال به دادسرا‏ قرار شد در اولين فرصت بعد از تعطيلات بنده به همراه خانم شيرين عبادی ملاقاتی با قاضی مرتضوی دادستان تهران و قاضی حداد معاون امنيت دادستان انجام دهيم تا خود خانم عبادی نيز توضيحات لازم را اريه کنند.
عليزاده طباطبايی همچنين در مورد پلمپ دفتر نيز اظهار داشت: بعد از پلمپ دفتر طی رايزنی با بازپرس پرونده قرار شد تنها وسايل دفتر را خارج کنيم که پس از اين کار دفتر مجددا پلمپ شد و همچنان نيز پلمپ است.
دفتر کانون مدافعان حقوق بشر در اول دی ماه ۸۷ توسط نيروهای انتظامی پلمپ شد.





















Copyright: gooya.com 2016