دوشنبه 17 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تفهيم اتهام نفيسه آزاد، تغيير برای برابری

* امضاهای کمپين را به وی بازگرداندند

تغيير برای برابری - دوشنبه ۱۷ فروردين جلسه آخرين دفاع نفيسه آزاد فعال کمپين يک ميليون امضا برگزار شد. وی که به همراه وکيل خود زهرا ارزنی در دادياری ۲ امنيت حاضر شده بود مورد بازپرسی قاضی سبحانی قرار گرفت. دراين جلسه ضمن استراداد اموال برده شده که درتفتيش از منزل نفيسه آزاد برده بودند، اتهام اقدام عليه امنيت از طريق تبليغ عليه نظام نيز مجددا به وی تفهيم وآخرين دفاع ازاواخذ گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نفيسه آزاد روز ۱۱ بهمن به همراه ديگر فعالان کمپين برای جمع آوری امضا به کوهستان توچال رفته بود که بازداشت و مدت ۶ روز در بازداشتگاه وزرا بود که ضمن بازجويی نيز به اين بازداشت اعتراض داشت. تاکنون در حالی که هم وکلا و هم بازجويان پرونده همواره اعلام داشته اند که جمع آوری امضا جرم نيست، بارها فعالان کمپين را هنگام جمع آوری امضا بازداشت کرده اند. نکته جالب قضيه اين است که امروزهنگام استرداد وسايل آزاد تعداد ۱۹۰ امضا بر روی بيانيه های کمپين و برگه های آموزشی حقوق زنان را نيز به وی باز گرداندند و تنها جزوه های چند همسری را برای مطالعه يا مدرک نگه داشتند.اين اقدام مسئولان را می توان به فال نيک يا بازنگری در اقدامات آتی شان گرفت .





















Copyright: gooya.com 2016