سه شنبه 18 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حدادعادل: اصولگرايان نمی‌خواهند صحنه‌ انتخابات زياد شلوغ شود، ايسنا

رييس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اين سوال که چرا اصولگرايان به معرفی يک کانديدای واحد اصرار دارند، به شوخی، گفت: اصولگرايان از سال ۷۶ عاقل شده‌اند و نمی‌خواهند صحنه‌ی انتخابات زياد شلوغ شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، دکتر غلامعلی حدادعادل در حاشيه‌ی جلسه‌ی علنی امروز مجلس با حضور در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد يک جريان چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب در انتخابات پيروز شود بايد تدبيری کند تا آرای خود را بدست خودشان نشکنند.

وی خطاب به خبرنگاران با لبخند، ادامه داد: مگر اين‌که شما اصرار داشته باشيد که رای يک جناح شکسته شود.

رييس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر اين‌که آيا اصولگرايان به خاطر منافع جناحی منافع ملی را ناديده می‌گيرند يا خير؟ گفت: اصولگرايی يعنی تامين منافع ملی.

حدادعادل با بيان اين‌که مردم طی هشت سال گذشته سليقه‌ی انتخاباتی خود را در چند انتخابات مهم همانند انتخابات شوراها، رياست جمهوری و مجلس نشان داده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر مردم چنين ترازويی را در دست دارند و حال بستگی دارد که در اين ترازو ديدگاه‌های نامزدهای انتخاباتی دوره‌ی جديد چه وزنی پيدا کند.

رييس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: وقتی می‌توانيم نسبت به ميزان موفقيت نامزدها داوری کنيم که ديدگاه‌های آنها بيان شود و مردم مشاهده کنند که اين ديدگاه‌ها با سليقه‌ای که در انتخابات اخير انتخاب کرده‌اند همخوانی دارد يا خير؟





















Copyright: gooya.com 2016