چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت برخی مديران ارشد سازمان تربيت بدنی به اتهام اختلاس، شهاب نيوز

يک منبع آگاه و موثق از بازداشت تعدادی از مديران ارشد اداره کل تربيت بدنی استان تهران با تلاش ماموران امنيتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نيوز و بر اساس اظهارات اين منبع آگاه؛ سه تن از مسئولان ارشد اداره کل تربيت بدنی استان تهران از چندی قبل يعنی اواسط اسفندماه به اتهام مسايل اقتصادی بازداشت شده‌اند و پيگيری پرونده آن‌ها جريان دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين منبع آگاه، اسامی افراد بازداشت شده را «پيمان.ص»، «مجيد.ش» و «ت» اعلام کرد و يادآور شد: در پرونده اين افراد اتهاماتی نظير اختلاس و سوءاستفاده‌های ميلياردی وجود دارد و رسيدگی به اين اتهامات با قدرت ادامه دارد.

گفته می‌شود از منزل يکی از مديران انبوهی سکه طلا کشف شده و اسنادی در زمينه حساب‌های مختلف از جمله با اسامی جعلی يا به نام اقوام نزديک آن‌ها با موجودی‌های سنگين به دست آمده است. يکی از اين مديران از نام جعلی «سيد محمد رضا موسوی» نيز استفاده می‌کرده است.

رياست اداره کل تربيت بدنی استان تهران بر عهده «عليرضا مددی» برادرزاده وزير سابق رفاه در دولت محمود احمدی‌نژاد است. به گفته منابع آگاه، عليرضا مددی از جمله افراد نزديک به علی‌آبادی رئيس سازمان تربيت بدنی و مسعود زريبافان است که با نظر مساعد اين دو به اين سمت منصوب شده است

اداره کل تربيت ‌بدنی استان تهران از جمله پرقدرت‌ترين و مهم‌ترين بخش‌های سازمان تربيت بدنی است که با توجه به تحت پوشش داشتن پايتخت، شهر ری و کرج، از امتيازات بسيار مهم، منابع مالی گسترده و رانت‌های بالقوه برخوردار است. اکثريت مديران اين اداره پس از روی کار آمدن دولت نهم و انتصاب عليرضا مددی به عنوان مدير کل، تغيير کرده و افراد جديدی جايگزين مديران قبلی شده‌اند.

خبرنگار شهاب‌نيوز در پايان تاکيد کرده است: بر اساس اصول مصرح قانونی و اخلاقی، اتهامات وارده به اين افراد هم‌اکنون يعنی تا پيش از صدور هرگونه رای قطعی مراجع قضايی، صرفاً در حد يک «اتهام» است و شهاب‌نيوز به همين دليل از انتشار اسامی کامل مسئولان بازداشت‌ شده و ساير اطلاعات خودداری می‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016