سه شنبه 25 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک دانشجوی دختر دانشگاه تهران خودکشی کرد، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: شب گذشته يکی از دانشجويان دختر ساکن خوابگاه دانشگاه تهران با پرتاب کردن خود از طبقه چهارم ساختمان اقدام به خودکشی کرد.

اين اتفاق در ساختمان ۷۲ مجموعه ی خوابگاههای شهيد چمران دانشگاه تهران رخ داد و وی بلافاصله پس از اين اقدام به بيمارستان منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنامه اميرکبير، نام اين دانشجوی دختر کرد، سندس محمدی بوده و وی دانشجوی سال اول کارشناسی رشته ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران می باشد.

گفتنی است اين چندمين مورد اقدام به خودکشی در ميان دانشجويان دانشگاه تهران است. پيش از اين حادثه در ايام امتحانات پايان ترم اول دانشجويان نيز، دانشجوی ديگری بنام نبی الله پيرمحمدی، و از همين دانشکده بدليل فشارهای کميته انضباطی از طبقه چهارم خوابگاه کوی دانشگاه خود را به پائين پرتاب کرد و اين حادثه منجر به اعتراض و تجمع دانشجويان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران شد.

طی سال گذشته نيز خودکشی دانشجويان بارها در دانشگاه های مختلف کشور از جمله شهيد بهشتی، سيستان و بلوچستان، شيراز و … اتفاق افتاد، اما مسئولين بدون توجه به مشکلات دانشجويان تنها تلاش کردند تا مانع از پخش اخبار خودکشی دانشجويان شوند.

هنوز از جزئيات و علل اين خودکشی خبری در دست نمی باشد و خوشبختانه تا مخابره اين خبر، دانشجوی نامبرده زنده بوده و در بيمارستان بسر می برد.





















Copyright: gooya.com 2016