سه شنبه 25 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحصن و اعتصاب غذا دانشجويان دانشگاه صنعتی بابل به روز چهارم رسيد، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: از ساعت ۱۱:۳۰ روز سه شنبه دانشجويان دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل تحصن روز چهارم خود را در دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل آغاز کردند. هم اکنون مراسم تريبون آزادی در دانشگاه در جريان است و دانشجويان قرار است بعد از اين مراسم به راهپيمايی در سطح دانشگاه بپردازند و به دفتر رييس دانشگاه بروند و در آنجا تحصن کنند و طومار که در حمايت از دانشجويان اعتصاب غذا کننده توسط دانشجويان دانشگاه امضا گرديده است را به رييس دانشگاه تحويل دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کانون های وابسته به بسيج دانشجويی با انتشار بيانيه های سازمان يافته ای نامه ای که ديروز توسط انجمن اسلامی منتخب دانشجويان خطاب به نماينده رهبری در دانشگاه نوشته شد را محکوم می کنند.نماينده رهبری دو روز پيش موضع تندی در برابر دانشجويان متحصن گرفت و اعلام کرد ما کسانی که کلاس های درس را تعطيل کرده اند را سرکوب می کنيم چون آنها حرمت ها را شکسته اند.

مسئولين دانشگاه با بی اعتنايی کامل از کنار اين قضيه گذشته اند و تلاش های بعضی از مسدولين خيرخواه دانشگاه برای ميانجی گری در اين قضيه با مخالفت رييس دانشگاه دکتر شکری مواجه شده است. گفتنی است نيروی انتظامی خيابان واسط ميان خوابگاه و دانشگاه را از صبح امروز به مدت چند ساعت بسته بود.





















Copyright: gooya.com 2016