جمعه 4 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال مجدد محمد پورعبدالله به زندان قزل حصار، کميته گزارشگران حقوق بشر

محمد پورعبدالله، دانشجوی زندانی که از ۱۰ روز پيش به سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين انتقال يافته بود، مجددا به زندان قزل حصار منتقل شد.

مادر اين دانشجوی زندانی با اعلام اين خبر گفت: " محمد را به مدت ۱۰ روز در سلول انفرادی نگهداری کردند، تا حاضر به قبول اتهامات وارد بر خود شود ."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است پورعبدالله در بهمن ماه از سوی نيروهای امنيتی بازداشت و به بند ۲۰۹ انتقال يافت. نگهداری وی در زندان قزل حصار در شرايطی صورت می گيرد، که اين زندان در طبقه بندی سازمان زندان ها محل نگهداری مجرمان با جرايم شرارت، قتل، تجاوز و .. است.

مطابق با قانون، محل نگهداری متهم بر اساس محل وقوع جرم و يا محل سکونت وی تعيين می شود.

در سال های گذشته، مسئولان دادگاه انقلاب با انتقال متهمان سياسی به زندان هايی چون رجايی شهر و يا قزل حصار، تلاش کرده اند تا از اين طريق آنان را تحت فشار مضاعف قرار دهند.

لازم به ذکر است، محمد پورعبدالله در آذرماه سال گذشته نيز در جريان بازداشت گسترده دانشجويان طيف چپ بازداشت شد و پس از آزادی، بارها از سوی وزارت اطلاعات تحت فشار قرار گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016