دوشنبه 21 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامی تهران اظهارات خود را تکذيب کرد: جمع آوری خانه مجردی "من درآوردی" بود! انتخاب

در حالی که ده روز پيش فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری خانه های مجردی منطقه ۱۲ تهران در ادامه اجرای طرح انضباط اجتماعی در اين منطقه خبر داد، وی اظهارات خود را با تاخيری طولانی تکذيب کرد.

به گزارش خبرنگار سرويس اجتماعی خبرگزاری «انتخاب»، سرتيپ عزيزا... رجب زاده در مراسم افتتاح ۱۷ ايستگاه سيار پليس در منطقه ۱۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بحث جمع‌آوری خانه‌های مجردی يک بحث من‌درآوردی بود و واقعيت نداشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: هدف پليس جمع‌آوری بيغوله‌ها که محل تجمع مجرمان، معتادان و افراد فراری بود.

سردار رجب‌زاده افزود: در جمع‌آوری و ساماندهی بيغوله‌های مجرمان ۴۰۷ خانه متروکه و آلونک که بين ۱۳ تا ۴۰ اتاق داشت شناسايی و به زودی با حکم قضايی تخليه و تخريب خواهد شد.

وی گفت: اين آلونک‌ها بين ۳۰ تا ۷۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود و افراد معلوم‌الحال مجرم و خطرناک در اين خانه‌ها سکونت داشتند.

رجب زاده چه گفته بود؟

۱۱ ارديبهشت، خبرگزاری ها: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری خانه های مجردی منطقه ۱۲ تهران در ادامه اجرای طرح انضباط اجتماعی در اين منطقه خبر داد.

سرتيپ عزيزا... رجب زاده با اعلام اين خبر گفت: يکی از برنامه هايی که قرار است در طرح انضباط اجتماعی اجرا شود، جمع آوری خانه های مجردی است چرا که يکی از کانونهای جرم در اين منطقه که عامل اصلی تجمع تبهکاران است همين خانه های مجردی است و به همين علت پليس امنيت درحال شناسايی اين اماکن است و از روز آينده کار پاکسازی آنها آغاز می شود.

طرح انضباط اجتماعی از روز پنجشنبه در منطقه ۱۲ تهران به اجرا گذاشته شده است و با اطلاع رسانی خوبی که از چند روز گذشته در اين منطقه انجام شد، مردم همکاری خوبی با نيروهای پليس داشته اند.





















Copyright: gooya.com 2016