جمعه 1 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمایت دانشجوی تازه آزاد شده پلی تکنیک از مهدی کروبی، اعتماد ملی

شامگاه دوشنبه مورخ ۲۸/۰۲/۸۸ اعضای ستاد دانشجویی مهدی کروبی، با دانشجوی آزاد شده، نریمان مصطفوی و خانواده وی در منزل ایشان ملاقات کردند.

رئیس ستاد دانشجویی کروبی در این باره گفت: دیداری بسیار صمیمانه با حضور نریمان و خانواده ی محترم ایشان انجام شد. هدف از این دیدار جویا شدن وضعیت جسمی و روحی نریمان مصطفوی و پیگیری وضعیت دوستان دربندمان بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: شکر خدا، نریمان از روحیه ی بسیار بالایی برخوردار بود ولیکن به لحاظ جسمی و با توجه به اینکه مدت بازداشت خود را (۷۰ روز) را در سلول انفرادی گذرانده، لذا به استراحت بیشتری احتیاج دارد.

همچنین با توجه به روحیه ی بالای نریمان مصطفوی، مباحثی پیرامون دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز انجام پذیرفت.

اعضای ستاد دانشجویی اعلام نمودند: پیگیری مطالبات دانشجویی اصلی ترین سیاست ستاد دانشجویی کل کشور می باشد.

وی در این مورد افزود: پیگیری وضعیت دانشجویان دربند و تلاش برای آزادی آنان در دستور کار این ستاد قرار دارد و به هیچ عنوان انتخابات نمی تواند موضوع دانشجویان دربند را به حاشیه براند. انتظار ما از همه ی گروه های سیاسی اصلاح طلب نیز پیگیری جدی و مستمر این موضوع است و سکوت آنان در این برهه را جایز نمی دانیم.

در مورد انتخاب کاندیدا، پس از بحث و تبادل نظر، نریمان مصطفوی، دانشجوی آزاد شده از زندان اوین گفت: کروبی قرابت خیلی بیشتری با مطالبات ما دارد و تاکنون کاندیدایی که توانسته است مطالبات جریان دانشجویی را پاسخ صریح داده و حمایت نماید، شخص کروبی بوده است.

وی همچنین از تلاش مهدی کروبی که در جهت آزادی و پیگیری وضعیت دانشجویان دربند انجام داده است، قدردانی نمود.





















Copyright: gooya.com 2016