پنجشنبه 21 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه ميرحسين موسوی در اعتراض به اقدام صدا و سيما، کلمه

ميرحسين موسوی در پی حرکت ناجوانمردانه و تبعيض‌آميز صدا و سيما بيانيه‌ای صادر نمود که به شرح زير می‌باشد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی

ملت شريف ايران، هم‌وطنان عزيز

همان‌گونه که شاهد بوديد در مناظره‌های تلويزيونی، نامزد حاکم به جای طرح برنامه‌های خود و نقد برنامه‌های طرف مناظره‌اش با توسل به شگردهای مغالطه‌آميز، اشخاص حاضر و حتی غايب در مناظره را به شديدترين وجه همراه با بدترين هتاکی‌ها مورد اتهام‌های گوناگون قرار داد. اين اقدام، ناشايسته و دون شان نامزد بالاترين مقام اجرايی کشوری چون جمهوری اسلامی ايران بود که منادی عدالت، انصاف و پيروی از سيره حسنه نبوی است و مورد تقبيح مراجع، علما و فضلای حوزه و فرهيختگان و مردم فهيم جامعه ما قرارگرفت و از جانب دادستان محترم کشور نيز عملی مجرمانه شناخته شد.

متاسفانه سازمان صدا و سيما در اقدامی تبعيض‌آميز به فرد خاطی که در طول مدت انتخابات بر خلاف قانون تمامی امکانات دولتی از جمله تمامی شبکه‌های صدا و سيما را در اختيار داشت با اختصاص وقتی اضافه در آخرين ساعات مجاز تبليغات به بهانه نقد طرف‌های مناظره‌اش از برنامه و عملکرد دولت، بار ديگر فرصتی را در اختيار نامزد حاکم گذاشت تا مجددا به جای تصحيح و جبران خطاهايش سيلی ديگر از تهمت‌های ناروا را متوجه رقبای انتخاباتی و افراد غايب کند و کمتر از دو دقيقه(۱۰۱ ثانيه) زمان را برای پاسخگويی اينجانب منظور داشت که شوخی تلخی بود.

اينجانب ضمن اعتراض به اين شيوه برخورد تبعيض‌آميز و ناجوانمردانه، همه اين اقدام‌ها را ناشی از يقين نامزد حاکم و اتباعش به شکست در يک انتخابات سالم و عادلانه می‌دانم و اطمينان دارم مردم، با حضور سبز خود در پای صندوق‌های رای قاطعانه و در کمال آرامش پاسخ همه اين ناروايی‌ها را خواهند داد.

من بعد از خدای حی حاضر و ناظر هيچ پشتيبانی جز شما ملت شريف ندارم و به عنوان نامزد شما مردم عزيز که خواهان تحول و آينده‌ای روشن در ميهن عزيزمان ايران هستيد درخواست می‌کنم تا با نشان دادن هوشياری، متانت و بلوغ فکری خود راه را بر هرگونه بهانه‌جويی‌های مخالفان که هم‌چون غريق به هر حشيشی چنگ می‌زنند ببندند.

وعده ما و شما اولين ساعات روز جمعه ۲۲ خرداد ۸۸ در پای صندوق‌های رای
و ما توفيقی الا بالله
عليه توکلت و اليه انيب


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016