یکشنبه 24 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه شورای ملی مقاومت در باره اعتراضات اخير مردم به انتخابات

درگيری و تظاهرات اعتراضی هزاران تن از مردم تهران در اعتراض به انتخابات قلابی آخوندها

در حالی که مخاصمات باندهای درونی رژيم آخوندی و جنگ و جدال آنها بر سر نمايش انتخابات بالا گرفته است, هزاران تن از مردم تهران به ويژه جوانان در اعتراض به انتخابات نامشروع و تقلبهای کلان اين رژيم, در مناطق مختلف شهر از جمله خيابان فاطمی، خيابان و ميدان ولی عصر و ميدان ونک، خيابان شريعتی, خيابان تخت طاووس, سعادت آباد دست به تظاهرات زدند. تظاهرکنندگان با شعارهای: «مرگ بر ديکتاتور»، «نصرمن اله و فتح قريب، مرگ بر اين دولت مردم فريب»، «ای ملت باغيرت حمايت حمايت»، «توپ ، تانک ، بسيجی ديگر اثر ندارد»... خواستار سرنگونی تماميت رژيم آخوندی با همه باندها و جناحهای آن شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مزدوران نيروی انتظامی و نيروهای ويژه ضد شورش در نقاط مختلف شهر به مخالفان و معترضان به نظام آخوندی و کلان تقلبات آن، يورش برده و با چماق و باتون و گاز اشک آور و گاز فلفل آنان را مورد حمله قرار داده اند جوانان نيز در بسياری از نقاط با پرتاب سنگ به مقابله با مزدوران می پردازند.
در جريان درگيری تظاهر کنندگان با نيروهای سرکوبگر, شمار زيادی از اتوبوسهای دولتی و موتورسيکلتهای نيروهای سرکوبگر و چندين بانک و ساختمان دولتی به آتش کشيده شد. شماری از تظاهر کنندگان دستگير شدند.
صادق محصولی وزير داخله رژيم آخوندی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت: «اين عده که چنين تجمعاتی را به راه می‌اندازند، طرفدار هيچ‌يک از اين کانديداها نيستند؛ بلکه می‌خواهند از مواضع گروهکی خود استفاده کنند در نتيجه نبايد به آنها فرصتی داده شود».
خانم مريم رجوی رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران, جهش در سرکوب مخالفان و تصفيه و جراحيهای گسترده داخلی را از عوارض انتصاب مجدد احمدی نژاد به رياست جمهوری توصيف کرد و خواستار محکوم کردن اين سرکوب وحشيانه از سوی مراجع بين المللی مدافع حقوق بشر شد.
اين تظاهرات در حالی برگزار می شود که رژيم آخوندها به منظور ايجاد فضای رعب و وحشت هزاران تن از مأموران سرکوبگر نيروی انتظامی و نيروهای ضدشورش را در مناطق مختلف کشور به ويژه خيابانهای منتهی به وزارت کشور مستقر کرده اند.
پاسدار رادان، جانشين فرمانده نيروی انتظامی آخوندها، نيز صبح امروز آشکارا تهديد کرد که « با هرگونه تجمع غيرمجاز و بدون مجوز... برخورد خواهد کرد». خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران رژيم ضمن انتشار اين خبر، نوشته بود: «نيروی انتظامی با قدرت در ميدان حضور دارد».

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
۲۳ خرداد ۱۳۸۸ (۱۳ ژوئن ۲۰۰۹)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016