یکشنبه 24 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تازه ترین خبرها و شایعات کوتاه از ایران (ويژه خبرنامه گویا)

- مخابرات پهنای باند راکم کرده و خدمات ایمیل ها را فیلتر کردند تا دسترسی به اینترنت محدود شود.

- امروز نامه ای از سوی بهزاد قربانیان نژاد رئیس ستاد موسوی به وزارت کشور ارسال شد. این نامه درخواست مجوز برای راهپیمایی سراسری در کشور بود. در تهران از خیابان انقلاب تا آزادی و در سراسر کشور در میدان های اصلی شهر ها. ستاد میر حسین موسوی اعلام کرده اگر به این راهپیمایی مجوز داده نشود، بدون مجوز راهپیمایی خواهند کرد. همچنین اعلام کرده اند که اگر با حضور نیروهای بسیار زیاد امنیتی جلوی این تجمع گرفته شود میر حسین موسوی به حرم امام خمینی رفته و در آنجا متحصن خواهد شد و از همه مردم هم خواهد خواست به آنجا بروند.

- خبر رسیده که امروز در دانشگاه تهران، امیر کبیر، شریف و دانشگاه گیلان و اصفهان و شیراز و بسیاری از داشگاه های دیگر تحصن برقرار بود.

- در تهران در خیابان مطهری (تخت طاووس) تعداد زیادی با ضرب و شتم پلیس مواجه شدند.

- در میدان انقلاب هم نیروهای لباس شخصی با قمه و چاقو به مردم حمله ور شدند

- در خیابان مفتح و 7 تیر هم به مردم حمله شد اما مردم محله در خانه ها را باز کرده بسیاری را پناه دادند

- در قم شایع شده که آیت الله صانعی فتوا داده که همکاری با دولت حرام است اما ظاهرا جلوی پخش این فتوا گرفته شده است. بر همین اساس او همچنین قصد داشت به تهران بیاید و در حسینیه جماران متحصن شود که مانع این کار شده اند.

- از آقایان هاشمی و خاتمی هیچ خبری نیست اما شایع شده که هاشمی رفسنجانی قصد داشته به ملاقات رهبر برود که به او اجازه نداده اند. ظاهرا پس از آن او به قم رفته تا در آنجا با روحانیون و مراجع دیدار کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- شایعه دیگر این است که آیت الله جوادی آملی نیز خواستار تجدید نظر در انتخابات شده اما این خبر تایید نشده است.

- از دیگر شایعات این است که تلفن بسیاری از مراجع از جمله آیت الله صانعی توسط مخابرات قطع شده است.

- براورد شده که امروز در سخنرانی محمود احمدی نژاد در میدان ولی عصر حدود 40 هزار نفر حضور داشتند. شایع شده که آنها توسط ۵ هزار دستگاه اتوبوس شرکت واحد از کرج و اسلامشهر و رباط کریم به تهران آورده شده بودند. شنیده می شود به افرادی که در تجمع احمدی نژاد آورده اند پارچه و پرچم سبز دادند تا رنگ سبز تبلیغاتی میرحسین موسوی را تحت تاثیر قرار دهند.

- خبر می رسد که عبدالرضا تاجیک هم امروز بازداشت شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016