دوشنبه 25 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موج اعتراض مردم به تقلب در انتخابات به رشت هم رسيد (گزارش ويژه خبرنامه گويا)

امروز دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی رشت ضمن اعتراض به نتيجه انتخابات حاضر به شرکت در امتحانات خود نشدند. اين اقدام آن ها منجر به درگيری لباس شخصی ها با آن ها شد. در ادامه در ميدان گاز که يکی از ميدان های مرکزی رشت است ، درگيری شديدی بين مردم و نيروهای امنيتی به وقوع پيوست. در دانشگاه گيلان نيز دانشجويان به شدت اعتراض کرده اند و با پيوستن مردم به آن ها شرايط بسيار بحرانی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نظر می رسد مردم از شوک اوليه پس از اعلام نتايج انتخابات خارج شده اند و امروز با روحيه بيشتری وارد عرصه شده و اعتراض خود را اعلام می کنند. با اعلام راهپيمايی سراسری روز دوشنبه در شهرهای بزرگ ايران و به ويژه تهران اين موج شدت بيشتری به خود خواهد گرفت. شواهد نشان می دهد که ادامه وضع موجود سبب شود که حاکميت عقب نشينی کند. کارشناسان می گويند اين خواسته مردم با حضور گسترده آن ها در خيابان ها به زودی جواب خواهد داد. کم ترين جوابی که کارشناسان برای اين اعتراض مردم از سوی حاکميت انتظار دارند، اعلام ابطال انتخابات است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016